Κι αν χτες αναφερθήκαμε σε ένα παιχνίδι το οποίο μας εξέπληξε ευχάριστα, σήμερα θα μιλήσουμε για το ακριβώς αντίθετο. Καθώς είχαμε εξελίξεις από το στρατόπεδο της Starbreeze Studios, οι οποίες πάρθηκαν με γνώμονα την πολύ κακή πορεία που είχε το πρόσφατο παιχνίδι τους, Payday 3.
Το Payday 3 είναι το τρίτο μέρος μιας σειράς παιχνιδιών η οποία είχε ένα αρκετά φανατικό κοινό. Το οποίο δυστυχώς και δεν κατάφερε να “κερδίσει” (όπως και κανέναν άλλο από την gaming βιομηχανία), για αρκετούς λόγους. Κυρίως όμως για το πώς λειτούργησαν οι δημιουργοί του/προγραμματιστές, από την κυκλοφορία του και μετά. Μιας και το Payday 3 κυκλοφόρησε έχοντας πάρα μα πάρα πολλά bugs και ατέλειες, τις οποίες οι υπεύθυνοι πήραν τον χρόνο τους για να βρουν μια λύση. Με χαρακτηριστικότερο παράδειγμα το πρώτο μεγάλο patch του παιχνιδιού, το οποίο καθυστέρησε αρκετές βδομάδες, έχοντα σαν αποτέλεσμα πολλοί παίχτες να θεωρήσουν ότι η Stabreeze έχει ήδη παρατήσει το παιχνίδι στη μοίρα του.
Για τον κακό χειρισμό της όλης κατάστασης υπεύθυνος, ή τουλάχιστον ένα μεγάλο μέρος της ευθύνης έπεσε πάνω στον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Starbreeze, Tobias Sjögren, ο οποίος, σύμφωνα με μια πρόσφατη ανακοίνωση της εταιρίας, έγινε γνωστό ότι αποτελεί παρελθόν από το παιχνίδι, αλλά και από την ίδια την εταιρία, με εκπροσώπους της Starbreeze να λένε λίγο-πολύ, ότι ο Sjögren πλέον δεν μοιραζόταν το όραμα της εταιρίας.
Βέβαια, η θέση του Sjögren δεν έμεινε για πολύ κενή, αφού λίγο μετά είχαμε την ανακοίνωση ότι την θέση του πήρε ο Juergen Goeldner, τουλάχιστον προσωρινά μέχρι η Starbreeze να βρει Διευθύνοντα Σύμβουλο με το κατάλληλο προφίλ και προσόντα για να αναλάβει μόνιμα την θέση και να βοηθήσει την εταιρία ανάπτυξης να ορθοποδήσει μετά την αποτυχία του Payday 3.
Για την αλλαγή αυτή, μίλησε και ο ίδιος ο Πρόεδρος της Starbreeze, ο Torgny Hellström.
Η εταιρεία έχει μια ξεκάθαρη στρατηγική που επικεντρώνεται στη δημιουργία ελκυστικών παιχνιδιών για τις δικές μας IP και με άδεια χρήσης. Η ενοποιημένη εκτίμηση του διοικητικού συμβουλίου είναι ότι η εκτέλεση της στρατηγικής χρειάζεται διαφορετική ηγεσία. Ο Juergen Goeldner είναι μέλος του διοικητικού συμβουλίου από το 2023 και, με πάνω από 40 χρόνια εμπειρίας στον κλάδο, είναι μια ισχυρή ενδιάμεση λύση.
Από μεριάς του, ο Goeldner δήλωσε:
Η Starbreeze έχει μια ισχυρή ιστορία ανάπτυξης και δημοσίευσης παιχνιδιών παγκοσμίως. Μετά την κυκλοφορία του Payday 3, η εταιρεία βρίσκεται σε καλή θέση για να αξιοποιήσει τα δυνατά σημεία του οργανισμού για τη δημιουργία εσόδων και την ανάπτυξη του χαρτοφυλακίου IP. Ανυπομονώ να αναλάβω μια επιχειρησιακή θέση και, μαζί με τη διοίκηση, να διασφαλίσουμε την εκτέλεση αυτής της στρατηγικής
Τώρα, το κατά πόσο θα μπορέσουν να φέρουν τούμπα την κατάσταση που επικρατεί γύρω από το Payday 3, ή αν με αυτή την κίνηση στοχεύουν για μελλοντικές κυκλοφορίες, δεν το ξέρουμε. Μάλλον όμως πάμε για την δεύτερη περίπτωση, μιας και η κατάσταση με το Payday 3 δείχνει μη αναστρέψιμη.
Διαβάστε ακόμη:
Το As Dusk Falls κυκλοφόρησε στο PlayStation
To Backpack Battles είναι ίσως η πιο αναπάντεχη επιτυχία του 2024
Σχόλια 3