Μέχρι στιγμής, αυτό που γνωρίζαμε για τον τίτλο που ετοίμαζε η Remedy Entertainment με την κωδική ονομασία “Krestel”, ήταν ότι πρόκειται για ένα παιχνίδι που θα βασιζόταν στο multiplayer του κι ότι ήταν η εξελεγμένη μορφή ενός παλαιότερου project της, το οποίο ονομαζόταν “Vanguard”. Όμως τελικά, καμιά από αυτές τις πληροφορίες δεν πρόκειται πλέον να μας φανεί χρήσιμη, μιας και σύμφωνα με μια πρόσφατη ανακοίνωση της εταιρίας, αποφασίστηκε να “τραβήξουν την πρίζα” από αυτό το project, διανέμοντας τους πόρους του σε άλλα έργα της εταιρίας.
Σύμφωνα με τη Remedy, η ακύρωση του Kerstel θα επιτρέψει σε άλλα εκκρεμή projects ανάπτυξης παιχνιδιών να αποκτήσουν έμπειρους προγραμματιστές που μετακινήθηκαν από το Kerstel στις τάξεις τους, ενώ παράλληλα ένα ακόμα όφελος που θα έχει η εταιρία είναι ότι θα μειωθούν τα κόστη των επενδύσεων και νέων προσλήψεων που θα έπρεπε να γίνουν για τον εν λόγω τίτλο.
“Το ’Codename Kerstel’ έδειχνε αρχικά πολλά υποσχόμενο, αλλά το project ήταν ακόμα στο αρχικό στάδιο”, δήλωσε ο CEO της Remedy Entertainment, Tero Virtala. “’Τα άλλα μας έργα προχώρησαν αρκετά καλά και πλέον περνάνε στα επόμενα στάδια ανάπτυξης, οπότε η αυξημένη εστίαση σε αυτά μας παρέχει οφέλη. Μπορούμε να ανακατανείμουμε τους ταλαντούχους προγραμματιστές του Kerstel σε αυτά τα άλλα projects και πολλές από τις υποστηρικτικές μας λειτουργίες λαμβάνουν επιπλέον εστίαση στις λειτουργίες τους. Αυτό αποτελεί άλλο ένα μέσο για να εξασφαλίσουμε ότι τα παιχνίδια μας συνεχίζουν να προχωρούν καλά.
Φυσικά στις δηλώσεις του, δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει τόσο όσους είχαν ασχοληθεί μέχρι στιγμής με το συγκεκριμένο project, όσο και την ίδια την Tencent, η οποία ήταν και ο βασικός χρηματοδότης του παιχνιδιού, για την υποστήριξη και τον επαγγελματισμό που έδειξαν.
Πλέον λοιπόν, η gaming κοινότητα περιμένει με αγωνία να δει τελικά που θα πάνε οι πόροι της Remedy και το τι νέο ετοιμάζει με αυτούς η εταιρία.
Διαβάστε ακόμη:
Η Nintendo θα αφαιρέσει μια αρκετά χρήσιμη λειτουργία από το Nintendo Switch
Σχόλια 1