Όπως σας είχαμε ενημερώσει πριν κάποιες μέρες, το KOTOR II στο Nintendo Switch, δεν γινόταν να τερματιστεί εξαιτίας ενός bug, το οποίο γινόταν μετά το Basilisk Crash cutscene, στον Onderon. Αν και η Aspyr πρότεινε ένα workaround για το bug, έβγαλε μια ανακοίνωση η οποία αναφέρει πως διορθώθηκε το bug με το cutscene.
Το fix διορθώνει επίσης ένα crash το οποίο συνέβαινε στα mid/late game save, στο Dantooine και στον Korriban. Ένα ακόμα bug που διορθώθηκε, είναι ένα loading screen loop, όταν οι Sith Troopers ανέβαιναν στο Ebon Hawk στον Peragus.
Τέλος, ας μην ξεχνάμε πως η Aspyr δουλεύει πάνω σε ένα remake για το Knights of the Old Republic για τα PS5 και PC. Πρόκειται για ολικό remaster, με μοντέρνα visuals και νέα τεχνολογία. Ελπίζουμε να πάει καλυτέρα από το port του KOTOR II στο Switch.