Η τελευταία προσπάθεια των Electronic Arts και Dice, το Battlefield 2042, αναμενόταν να καθηλώσει τους fans και να επαναφέρει το franchise στην κορυφή, έπειτα απ’ την αποτυχημένη απόπειρα που άκουγε στο όνομα Battlefield V. Το παιχνίδι κυκλοφόρησε στις 19 Νοεμβρίου, με τις προσδοκίες των gamers να είναι αρκετά υψηλές.
Εν τούτοις όμως, φαίνεται πως το συγκεκριμένο fps όχι μόνο δεν κατάφερε να επαναφέρει τα Battlefield στην πρωτιά αλλά την ίδια στιγμή παρέμεινε στα ίδια, μέτρια, επίπεδα με τον προκάτοχό του.
Η απογοήτευση της EA είναι κάτι παραπάνω από ξεκάθαρη και η αλήθεια είναι πως ο αμερικανικός κολοσσός ναι μεν αναγνώρισε την αποτυχία, την ίδια ώρα όμως επιδίδεται σ’ ένα κυνήγι φαντασμάτων. Τα πυρά αυτή τη φορά στράφηκαν κατά του COVID και όχι μόνο.
Πιο αναλυτικά όμως, μίλησε η Chief Studios Officer της EA, Laura Miele, σε μία συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης σχετικά με τον τελευταίο τίτλο της σειράς.
«Το Battlefield απέτυχε να ανταποκριθεί στις προσδοκίες των παικτών μας, καθώς επίσης και στις δικές μας»., ήταν η σχετική τοποθέτησή της.
Επιπλέον απέδωσε τις αδυναμίες του παιχνιδιού στην πανδημία της COVID-19 και στις δυσκολίες που έχει προκαλέσει, ενώ τόνισε πως παρά τα αμέτρητα σχόλια σχετικά με σφάλματα και γενικότερα αρνητικές πτυχές, οι πρώτες εντυπώσεις από τους παίκτες και τους κριτικούς ήταν θετικές.
Τότε όμως έκανε την επίσημη εμφάνισή του το Halo Infinite, το οποίο επιβλήθηκε του Battlefield σε όλους τους τομείς. Η Miele ισχυρίστηκε πως οι παίκτες περίμεναν υψηλότερο ανταγωνισμό ανάμεσα στα δύο games, τομέα στον οποίο όμως η EA απέτυχε παταγωδώς.
H σύγκριση μεταξύ των δύο παιχνιδιών δεν ήταν ευνοϊκή επειδή το Halo Infinite ήταν ένας πολύ κομψός τίτλος, ενώ το Battlefield 2042 περιείχε bugs και δεν ήταν τόσο προσεγμένο.
Απόδειξη άλλωστε της αποτυχίας του Battlefield 2042 και της συντριπτικής ήττας που υπέστη απ’ το Halo αποτελούν και οι περισσότερες από διακόσιες χιλιάδες υπογραφές παικτών, οι οποίοι ζητούν πίσω τα χρήματά τους εξαιτίας των bugs και των υπολοίπων σφαλμάτων του παιχνιδιού.