Η ESL, η μεγαλύτερη εταιρεία e-sports στον κόσμο, θα γιορτάσει αυτόν τον μήνα, τα 20 χρόνια καινοτομίας και ηγετικής θέσης στον μαγικό κόσμο των e-sports.
Γνωστή για τη δημιουργία ενός κόσμου, όπου ο καθένας μπορεί να είναι οποίος θέλει, διαθέτει διεθνή πρωταθλήματα και τουρνουά υψηλού επιπέδου, καθώς και την κατασκευή των καλύτερων πρωταθλημάτων και τουρνουά για gamers παγκοσμίως.
Με αφορμή λοιπόν τα γενέθλιά της, θα οδηγήσει την κοινότητά της σε ένα ταξίδι, κάνοντας μια αναδρομή σε αυτά τα 20 χρόνια, παρουσιάζοντάς μας, στιγμιότυπα και στιγμές ορόσημο στην ιστορία της (και των e-sport γενικότερα).
Πιο συγκεκριμένα, θα δημιουργηθεί μια σειρά, η οποία θα αποτελείται από περιεχόμενο με highlights από αυτά τα 20 χρονιά και θα καταλήξει σε μια συνέντευξη τύπου με τους ιδρυτές της ESL και άλλους ειδικούς προσκεκλημένους ομιλητές.
Για να μείνετε ενημερωμένοι σχετικά με τα τελευταία νέα μπορείτε να ακολουθήσετέ τα social media του ESL (Twitter, Linkedln, Facebook )
Ο Ralf Reichert, Co-CEO της ESL, δήλωσε:
Τα τελευταία 20 χρόνια, βλέπουμε αυτό που ξεκίνησε από το ταπεινό πάθος μας, να εξελίσσεται σε ένα παγκόσμιο κίνημα στα e-sports και τα παιχνίδια. Είμαστε περήφανοι που φτάσαμε σε αυτό το στάδιο με την ESL και φέρνουμε τους παίκτες και τους συνεργάτες μας πιο κοντά στη δράση σε όλα όσα κάνουμε. Το μέλλον δεν θα μπορούσε να είναι πιο συναρπαστικό και εμείς στην ESL θα συνεχίσουμε να φέρνουμε καινοτομία και δημιουργικότητα στην κοινότητα, για να επιτρέψουμε σε περισσότερους ανθρώπους, μέσω του πάθους τους για παιχνίδια και e-sports, να συνεργαστούν, να ανταγωνιστούν και να γιορτάσουν!
Όμως αυτός ο κολοσσός των e-spots δεν έγινε τόσο μεγάλος από την μια μέρα στην άλλη, οπότε ας δούμε λίγο και την ιστορία του.
Τον Νοέμβριο του 2000, οι ιδρυτές της ESL ξεκίνησαν το ESPL ως έργο της Turtle Entertainment, συγκεντρώνοντας γρήγορα 100.000 μέλη και αποκτώντας την φήμη ως ηγέτες του κινήματος παιχνιδιών για πολλούς παίκτες.
Από εκεί και πέρα, διάσημοι τίτλοι, όπως το Counter-Strike και το Warcraft ενσωματώθηκαν γρήγορα και το 2002 ξεκίνησε το ESL Pro Series Season 1 με τα Intel Night Friday Games στο Future Point Cologne, το πρώτο event της ESL με πλήρες βραβείο €80.000.
Φτάνοντας στο 2005, η ESL είχε συγκεντρώσει σχεδόν ένα εκατομμύριο μέλη, αριθμός που διπλασιάστηκε έως το 2008, καθώς η εταιρεία άνοιξε γραφεία στη Γαλλία, το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Σκανδιναβία και την Πολωνία.
Παράλληλα με αυτήν την αύξηση των μελών, το χαρτοφυλάκιο εκδηλώσεων της ESL αναπτύχθηκε γρήγορα για να λάβει το Intel Extreme Masters, το οποίο έφερε ανταγωνιστικά e-sports, σε όλο τον κόσμο, με εκδηλώσεις στη Γερμανία, τη Νέα Υόρκη, το Ντουμπάι και άλλα.
Μέχρι το 2011, τώρα με πάνω από τρία εκατομμύρια μέλη, το IEM World Finals έσπασε ένα μεγάλο ρεκόρ, για την εποχή, με 85.000 ταυτόχρονους θεατές.
Αλλά αν και αυτά τα στοιχεία ήταν από μόνα τους εντυπωσιακά, τα συμβάντα των επομένων χρονών είναι αυτά που θα εδραίωναν την θέση της ESL, ως τη μεγαλύτερη εταιρεία e-sports στον κόσμο.
Το 2013, όχι μόνο ξεκίνησε το IEM Katowice (που τώρα είναι ένα κορυφαίο τουρνουά στο ημερολόγιο των e-sports) αλλά σηματοδότησε επίσης το έτος κατά το οποίο η ESL διοργάνωσε εκδηλώσεις και στις έξι ηπείρους. Τον επόμενο χρόνο, σχεδόν 650.000 ταυτόχρονοι θεατές ακολούθησαν το IEM Katowice, ενώ η εταιρεία ξεκίνησε το πρώτο μεγάλο event στο γερμανικό έδαφος, το ESL One Frankfurt, σε ένα γήπεδο ποδοσφαίρου.
Η ταχεία ανάπτυξη δεν έδειξε κανένα σημάδι διακοπής: το πρώτο βραβείο 1 εκατομμυρίου δολαρίων της ESL ήρθε το 2015, το ESL One Cologne έφερε 14.000 θεατές την ημέρα το 2016, το PUBG εισήχθη στην κοινότητα το 2017, ενώ το 2018, το ESL One Cologne ήταν το μεγαλύτερο indoor sport της Γερμανίας, για τρίτη συνεχόμενη φορά!
Τώρα, με το ESL Pro Tour, το Intel Extreme Masters, το DreamHack Masters, το ESL Pro League και άλλα κορυφαία τουρνουά μεγάλου μεγέθους κάτω από τις φτερούγες του, είναι ασφαλές να πούμε ότι η ESL έχει καινοτομήσει στη βιομηχανία, στο broadcast, την παραγωγή και την εμπειρία εκδηλώσεων, με τις πιο διάσημες μάρκες και προϊόντα e-sports στον κόσμο.
Με τη συγχώνευση της ESL με το DreamHack το φθινόπωρο του 2020, σχεδιάζονται περαιτέρω συναρπαστικές εξελίξεις και το μέλλον φαίνεται ακόμα πιο συναρπαστικό.