Στις 12 Μαΐου κυκλοφόρησε για το Nintendo Switch το νέο Zelda: Tears of the Kingdom το οποίο αποτελεί τη συνέχεια στο πετυχημένο franchise. Μάλιστα όπως σας ενημερώσαμε σε προγενέστερο άρθρο, ήδη το παιχνίδι έχει σημειώσει αξιοσημείωτη επιτυχία στην Ιαπωνία, όπου έχει καταλάβει σε σύντομο χρονικό διάστημα την έβδομη θέση στα top selling games.
Έπειτα λοιπόν απ’ όλο τον χαμό που έχει δημιουργηθεί γύρω του, η Nintendo τοποθετήθηκε δημόσια τονίζοντας τον βασικό λόγο για την καθυστέρηση της κυκλοφορίας του game. Σύμφωνα με τον παραγωγό Eiji Aonuma, ο οποίος μίλησε στην Washington Post, όταν το παιχνίδι καθυστέρησε τον Μάρτιο του 2022, ήταν στην πραγματικότητα ήδη έτοιμο και η Nintendo πέρασε έναν ολόκληρο χρόνο διορθώνοντας διάφορα μικρά ή μεγάλα bugs.
Η όλη προσπάθεια έγινε με γνώμονα την κατά το δυνατόν καλύτερη ποιότητα του παιχνιδιού και την μη ύπαρξη σημαντικού αριθμού παραπόνων απ’ τους χρήστες κάτι που δυστυχώς ταλανίζει αρκετά games κατά την πρώτη περίοδο της διάθεσής τους.
Διαβάστε ακόμη:
Το Weird West φέρνει την Άγρια Δύση στο Nintendo Switch
Τα Κυριότερα Gaming Νέα της Εβδομάδας: Τεράστιο ταξίδι νοσταλγίας
One comment
Pingback: Νέα crossover skins αποκάλυψε το Destiny 2 με την έλευση της νέας του Season - Gamelab.gr