Μία απ’ τις κορυφαίες και πιο αγαπημένες σειρές stealth παιχνιδιών είναι δίχως αμφιβολία τα Metal Gear Solid. Απ’ το μακρινό 1998 μέχρι σήμερα, εκατομμύρια παίκτες έχουν βιώσει τις περιπέτειες του πρωταγωνιστή Snake και η αλήθεια είναι πως δεν το μετάνιωσαν. Αυτό άλλωστε μαρτυρούν και οι θετικές κριτικές που έχουν δημοσιοποιηθεί.
Απ’ την τελευταία κυκλοφορία του, έχουν κυλήσει σχεδόν επτά χρόνια (2015) με τους fans να επιθυμούν τη συνέχειά της ιστορίας, κάτι που θα μπορούσε να είχε ευδοκιμήσει το 2019. Η Konami όμως δεν ολοκλήρωσε ποτέ την ανάπτυξη του παιχνιδιού.
Αυτό ισχυρίστηκε ο πρώην series artist και co- director, Ikuya Nakamura, ανεβάζοντας μία σειρά από tweets όπου αναφέρει το τελικό cancel της Konami στο όλο εγχείρημα. Επίσης τονίζει πως το αναπτυσσόμενο Metal Gear, θα αποτελούσε μία ολοκαίνουρια IP με μεγάλο ενδιαφέρον.
Τα λόγια του Nakamura έχουν βαρύνουσα σημασία, καθώς ο ίδιος υπήρξε artist του πρώτου Metal Gear Solid μέχρι το Metal Gear Survive το 2018, ενώ ανέλαβε και ρόλους παραγωγής για τα The Phantom Pain και Ground Zeroes.
Πρόκειται για κάποιον με μεγάλη εμπειρία και γνώσεις για το τι συμβαίνει στο παρασκήνιο του συγκεκριμένου franchise.
Εκτός όμως απ’ τα παραπάνω, τον περασμένο Οκτώβριο γνωστοποιήθηκε (χωρίς να έχει επιβεβαιωθεί επίσημα) πως ένα remake του Metal Gear Solid 3 βρίσκεται σε εξέλιξη από ένα studio στη Σιγκαπούρη ενώ ταυτόχρονα οι φήμες για ένα remake του αυθεντικού Metal Gear Solid κυριαρχούν όλα αυτά τα χρόνια.
Μένει επομένως να φανεί αν θα υπάρξει η πολυπόθητη επιστροφή του ιστορικού τίτλου στις κονσόλες, κάτι που θα μπορούσε να συμβεί το 2019 ή το αργότερο το 2020 όταν και η ιαπωνική εταιρεία ανέστειλε το development του νέου Metal Gear Solid.