Η Puma θα ανακοινώσει την πρώτη της μεγάλη κίνηση στα e-sports, μια συμφωνία που έγινε με τη μεγάλη ομάδα του League of Legends Championship Series (LCS), Cloud 9.
Με αυτή τη συμφωνία, η Puma γίνεται επίσημος πάροχος ενδυμασίας και παντελονιών / παπουτσιών τις μέρες των αγώνων για την ομάδα. Το λογότυπο της Puma θα εμφανίζεται επίσης στη φανέλα της ομάδας.
“Αυτή η συμφωνία μας δίνει τη δυνατότητα να συμμετέχουμε σε περισσότερα πράγματα που αγαπούν τα παιδιά μας και με αυτό τον τρόπο η μάρκα μας προχωράει τον πολιτισμό μπροστά”, δήλωσε ο Matt Shaw, επικεφαλής του ψηφιακού μάρκετινγκ της Puma. “H Cloud 9 είναι στη μοναδική θέση να μας βοηθήσει να το κάνουμε.”
Η συμφωνία καλύπτει μόνο την εαρινή περίοδο του LCS, που ξεκινά στις 26 Ιανουαρίου, και δεν περιλαμβάνει κανένα προϊόν Puma διαθέσιμο στο λιανικό εμπόριο. Και οι δύο πλευρές όμως προτείνουν την επέκτασή της. “Υπάρχουν πολλές δυνατότητες ανάπτυξης και από τις δύο πλευρές, οπότε είμαστε εκστασιασμένοι που αυτή είναι μόνο η αρχή αυτής της συνεργασίας” δήλωσε ο επικεφαλής συνεργασιών της Cloud 9, Jordan Udko.
Οι όροι δεν αποκαλύφθηκαν. Η Cloud9 είναι ένα από τα πιο πολύτιμα και επιτυχημένα brands στα e-sports, με την ομάδα της στο League of Legends να έχει φτάσει στα ημιτελικά του παγκοσμίου πρωταθλήματος το 2018. Επειδή η συμφωνία καλύπτει και τους manager των ομάδων, η Puma παρέχει και γυναικεία ενδύματα.
Η Puma έκανε συμφωνία ενοποίησης της μάρκας της με το παιχνίδι Pro Evolution Soccer το 2014, αλλά αυτή είναι η πρώτη της μεγάλη συμβολή στα μοντέρνα e-sports. Άλλες αντίστοιχες εταιρείες που έχουν εισέλθει στα e-sports πρόσφατα περιλαμβάνουν την Champion και την K-Swiss με τις ομάδες Team Dignitas και Immortals αντίστοιχα.