Να υποχωρεί, φαίνεται, πλέον, ο πυρετός για το αξιοσημείωτα δημοφιλές Fortnite, σύμφωνα με την έκθεση εσόδων που εξέδωσε η εταιρεία αναλύσεων SuperData.
Τα έσοδα της εταιρείας από το δωρεάν battle royale mode του παιχνιδιού τους, δείχνει να ανέβηκαν μόνο 2% τον Ιούλιο σε σύγκριση με τον προηγούμενο μήνα, άσχετα ότι η Epic Games κυκλοφόρησε την νέα σεζόν του battle pass που προσφέρει πολλά καινούρια ψηφιακά προνόμια και νέες δοκιμασίες.
“Fortnite‘s peak may be behind us” Αναφέρει η SuperData.
Ωστόσο, μερικοί “γκουρού” της βαριάς βιομηχανίας των βιντεοπαιχνιδιών αναφέρουν, ότι ο τίτλος έχει ως βασικό target group παιδιά τα οποία βρίσκονται ακόμα σε διακοπές και όλο αυτό θα αλλάξει μόλις η νέα σχολική χρονιά αρχίσει.
To Fortnite έγινε ένα φαινόμενο στον κύκλο των eSports πέρυσι που κυκλοφόρησε το δωρεάν Battle Royale mode.
Ο τίτλος έχει ξεπεράσει το 1δις. Δολάρια σε έσοδα τον προηγούμενο μήνα, από πωλήσεις ψηφιακών αντικειμένων, όπως ρούχα και διάφορα συνολάκια για τους χαρακτήρες και χορευτικές κινήσεις, οι οποίες πωλήσεις εκτοξεύτηκαν στο 7% από τον Απρίλιο στον Μάιο.
Ένας από τους σημαντικούς λόγους που έχει γίνει τόσο δημοφιλές είναι η δυνατότητα να παίξεις δωρεάν σχεδόν σε όλες τις πλατφόρμες, συμπεριλαμβανομένου smartphones, PCs και κονσόλες.
Το Fortnite παραμένει το κορυφαίο παιχνίδι όσων αφορά τα έσοδα του για την εταιρεία για τις κονσόλες τον Ιούλιο σύμφωνα με την SuperData.
Μολαταύτα, ο τίτλος αντιμετωπίζει αυξανόμενο ανταγωνισμό καθώς τα περισσότερα studio προσθέτουν πλέον battle royale modes σε πολύ δημοφιλή τίτλους.
Οι παίχτες παγκοσμίως ξόδεψαν 8,2US$ (8,2 εκατομμύρια δολάρια) σε ψηφιακά παιχνίδια τον Ιούλιο, με αυτό να δείχνει μία αύξηση της τάξεως του 3% σε σχέση με τον ίδιο μήνα πέρυσι, όπως ανέφερε η Superdata.