Ο Jason Schreier αποκάλυψε σε ρεπορτάζ του, μέσω του Bloomberg, πως η Sony καθυστερεί την ανάπτυξη του επερχόμενου multiplayer The Last of Us παιχνιδιού, ενώ το τρίτο κεφάλαιο του παιχνιδιού είναι ήδη υπό ανάπτυξη.
Η καθυστέρηση συνέβη γιατί η εταιρεία δεν έχει πειστεί για την μακροχρόνια επιτυχία και βιωσιμότητα του project. Οι πληροφορίες προέρχονται από ανθρώπους που ζήτησαν να παραμείνουν ανώνυμοι, καθώς δεν είχαν άδεια να μιλήσουν δημοσίως. Μετά από πρόσφατη αξιολόγηση, η ομάδα που εργαζόταν στο παιχνίδι μειώθηκε σε μέγεθος. Παρόλο που το παιχνίδι δεν ακυρώθηκε, οι περισσότεροι προγραμματιστές μετακινήθηκαν σε άλλα έργα, ενώ ένα μικρό γκρουπ παραμένει στο έργο εν αναμονή επαναξιολόγησης της κατεύθυνσης.
Η Sony έχει επενδύσει στα games as a service, δηλαδή σε βιντεοπαιχνίδια που σχεδιάζονται για να παρέχουν συνεχή αγορά και έσοδα, πέραν των αρχικών πωλήσεων τους. Στο πλαίσιο αυτής της στρατηγικής, η εταιρεία ζήτησε από ένα άλλο στούντιο, τη Bungie, να αξιολογήσει τα παιχνίδια που υπάρχουν στο portfolio της. Η Bungie έθεσε αμφιβολίες σχετικά με την ικανότητα του multiplayer παιχνιδιού που αναπτύσσεται για το The Last of Us να διατηρήσει τους παίκτες αφοσιωμένους για μεγάλο χρονικό διάστημα, κάτι που οδήγησε σε μια επανεκτίμηση του σχεδίου.
Οι fans ήταν ενθουσιασμένοι για το εν λόγω παιχνίδι και αναρωτήθηκαν όταν δεν παρουσιάστηκε στο PlayStation Showcase αυτήν την εβδομάδα. Σε ανακοίνωση της, η Naughty Dog ανέφερε ότι θα συνεχίσει να εργάζεται πάνω σε αυτό το project, καθώς και σε άλλα παιχνίδια, “συμπεριλαμβανομένης μιας ολοκαίνουργιας single-player εμπειρίας.”
Διαβάστε ακόμη:
Ντυθείτε ιππότης με το νέο update του DayZ
Ανακοινώθηκαν απ’ την Sony τα οικονομικά στοιχεία του PS VR2
Σχόλια 1