Οι περισσότεροι από εμάς, από τότε που θυμόμαστε τους εαυτούς μας, έχουμε μια gaming σταθερά. Κι αυτή είναι το Counter-Strike. Είτε το απλό, είτε το Global Offensive, είτε τώρα με το 2. Πάντα σαν τίτλος ήταν εκεί. Παίζαμε δεν παίζαμε.
Με την κυκλοφορία μάλιστα του Counter-Strike 2 να φέρνει πάλι το παιχνίδι και τη δημοτικότητά του στα επίπεδα που είχε 20 χρόνια πριν. Όπου όλοι οι gamers μίλαγαν για αυτό. Όμως η συνέχεια του παιχνιδιού, μάλλον δεν ακολούθησε την πορεία που περίμενε η Valve, καθώς όλο και περισσότεροι παίχτες του γυρνάνε την πλάτη.
Μόλις πριν από 8 μήνες, το παιχνίδι κατέγραφε έναν μέσο όρο 1,1 εκατομμύρια ημερήσιους παίχτες, έχοντας χτίσει μια κοινότητα με πάνω από 20 εκατομμύρια μέλη. Όμως όσο πέρναγε ο καιρός, ο αριθμός αυτός μειωνόταν όλο και περισσότερο, φτάνοντας τους περίπου 700 χιλιάδες ημερήσιους παίχτες, ενώ μάλιστα, μόνο μέσα στον τελευταίο μήνα είδε μια περαιτέρω μείωση των παιχτών του κατά 50 χιλιάδες. Δηλαδή περίπου το 6% της συνολικής του βάσης.
Σύμφωνα με τους αναλυτές τις gaming κοινότητα, αυτό μπορεί να οφείλεται σε διάφορους λόγους. Με την κύρια αιτία που επικρατεί να είναι ότι πλέον στο παιχνίδι υπάρχουν πάρα πολλοί παίχτες που χρησιμοποιούν συνεχώς αθέμητα μέσα (cheats) για να νικήσουν, χαλώντας έτσι την συνολική εμπειρία όλων των παιχτών. Με τις στατιστικές να καταγράφουν ότι πλέον, 1 στα 2 παιχνίδια που θα παίξει κάποιος, θα βρεθεί αντιμέτωπος (ή σύμμαχος) με έναν cheater.
Μία άλλη πιθανή εξήγηση είναι ότι ακόμα το παιχνίδι δεν έχει πολύ περιεχόμενο για τους παίχτες, οι οποίοι μπούχτισαν να παίζουν συνεχώς τα ίδια και τα ίδια. Ενώ παράλληλα, η όλη κατάσταση γίνεται ακόμα χειρότερη με τα πολλά bugs τα οποία πρέπει να αντιμετωπίσουν οι παίχτες. Ιδικά για όσους ασχολούνται με το competitive κομμάτι του παιχνιδιού, αυτό είναι κάτι που μπορεί να τους φέρει στα άκρα.
Μια ακόμη, λίγο πιο εναλλακτική αυτή τη φορά, εξήγηση είναι και η διεξαγωγή του IEM Katowice 2024. Ενός εκ των πιο γνωστών και σημαντικών τουρνουά του παιχνιδιού, όπου 24 ομάδες έλαβαν μέρος διεκδικώντας τον τίτλο του πρωταθλητή. Τα παιχνίδια αυτά, τα οποία κράτησαν περίπου δύο εβδομάδες, συγκέντρωναν κατά μέσω όρο 400 χιλιάδες θεατές, ενώ τα παιχνίδια των μεγάλων τελικών ξεπέρασαν το φράγμα του 1 εκατομμυρίου. Έτσι λοιπόν, οι περισσότεροι από αυτούς προτίμησαν να παρακολουθούν την αγαπημένη τους ομάδα, παρά να παίζουν οι ίδιοι.
Σε κάθε περίπτωση, είναι φανερό πως το Counter-Strike 2 και η Valve, η οποία δεν ακούει και τα καλύτερα σχόλια από τους παίχτες της, έχουν να λύσουν ένα σημαντικό πρόβλημα που έχουν μπροστά τους. Το πώς θα το κάνουν τώρα αυτό, δεν το γνωρίζουμε. Σίγουρα όμως δεν πρόκειται να είναι εύκολη δουλειά.
Διαβάστε ακόμη:
Το Ghosts of Tabor κυκλοφόρησε στο Meta Quest Store
Τα κυριότερα gaming νέα της εβδομάδας: Η Pocket Pair αναζητά extra προσωπικό για το Palworld
Σχόλια 1