Η Improbable, η εταιρεία πίσω από την τεχνολογία SpatialOS για τεράστιους διαρκείς online κόσμους, ανακοίνωσε ότι θα αναπτύξει τα δικά της online multiplayer παιχνίδια χρησιμοποιώντας την τεχνολογία αυτή. Δύο νέα studio αποτελούν την αρχή αυτής της προσπάθειας.
Το πρώτο studio, με έδρα το Edmonton, θα έχει επικεφαλή τον πρώην γενικό διευθυντή της Bioware, Aaryn Flynn, ο οποίος επέβλεπε την παραγωγή των σειρών Dragon Age, Star Wars: The Old Republic και Mass Effect. Πιθανότατα θα φέρει και στην Improbable την εμπειρία των RPG και της δημιουργίας κόσμων.
Το studio έχει ήδη 50 άτομα σε όλους τους τομείς και συνεχίζει να μεγαλώνει. Ο διορισμός του Flynn ανακοινώθηκε το Σεπτέμβριο, αλλά σε σχέση με τα demos και τα εργαλεία στα οποία λεγόταν ότι δουλεύει, αυτό είναι ένα μεγάλο βήμα πιο πέρα.
Το δεύτερο studio δημιουργείται στο Λονδίνο, με επικεφαλή τον John Wasilczyk που προηγουμένως είχε το ρόλο του παραγωγού στην Infinity Ward, την Epic Games και τη DICE. Οπότε μάλλον περιμένουμε κάποιου είδους shooter παιχνίδι, με την Improbable να έχει δουλέψει ήδη σε παιχνίδια τύπου Battle Royale με χιλιάδες ή παραπάνω συνδεδεμένους παίκτες.
Αυτά ίσως να είναι μόνο τα πρώτα βήματα στις φιλοδοξίες της εταιρίας να αξιοποιήσει την τεχνολογία της, έχοντας κάνει την εξής δήλωση: “η Improbable αρχικά ανακοινώνει αυτά τα studio αλλά ενδιαφέρεται να ιδρύσει ή να ενισχύσει studio σε επιπρόσθετες θέσεις, και να υποστηρίξει απομακρυσμένες ομάδες”. Επίσης ανέφερε ότι τα studio θα “ηγηθούν σημαντικών τεχνολογικών εξελίξεων, που θα είναι θεμελιώδεις στη βελτίωση εργαλείων και τεχνικών του συνεργατικού μας δικτύου”.
Ο Herman Narula, συνιδρυτής και CEO της Improbable, είπε:
Αναπτύσσοντας το δικό μας δίκτυο συνεργατών έχουμε δουλέψει με ένα απίστευτο φάσμα από studio και projects. Βλέπουμε τα εσωτερικά μας studio σαν έναν τρόπο να υποστηρίξουμε περαιτέρω αυτούς τους συνεργάτες, ξεπερνώντας τεχνικά και δημιουργικά όρια, και να μοιραστούμε αυτά τα μαθήματα με τη developer κοινότητά μας. Ανυπομονούμε να δούμε τι θα φέρουν τα πολύ ταλαντούχα studio μας – στο Edmonton, το Λονδίνο και άλλες περιοχές στο μέλλον – όχι μόνο στους παίκτες αλλά και στη συνεχή ανάπτυξη και εξέλιξη του Spatial OS.
Ο Aaryn Flynn, πλέον γενικός διευθυντής της Improbable στη Βόρεια Αμερική, σχολίασε:
Με ενδιέφερε να φτιάξω ένα παιχνίδι χρησιμοποιώντας το SpatialOS από την πρώτη φορά που μίλησα στην Improbable. Η δημιουργία εργαλείων και περιεχομένου ήταν πολύ καλός τρόπος για την ομάδα μας στο Edmonton να μάθει το SpatialOS, αλλά ένα πλήρες παιχνίδι ήταν μια ευκαιρία που εγώ και άλλοι είχαμε κατά νου όσο σχηματιζόταν το studio. Τώρα, μετά από πολλές μεγάλες προσλήψεις και αρκετή πρόοδο, θα επικεντρωθούμε στη δημιουργία αυτού του παιχνιδιού χρησιμοποιώντας την Unreal Engine 4. Έτσι θα επεκτείνουμε την πλατφόρμα online παιχνιδιών νέας γενιάς του SpatialOS. Έχουμε μεγαλώσει γρήγορα αλλά εξακολουθούμε να αναζητούμε επιπλέον μέλη σε Σχεδιασμό, Engineering και QA για να αναπτύξουμε περαιτέρω την ομάδα μας. Όπως προχωρούν τα πράγματα, με ενθουσιασμό έχουμε να σας δείξουμε περισσότερα στο μέλλον.