Στις 14 Ιανουαρίου του τρέχοντος έτους κυκλοφόρησε για τα PC, μέσω του Steam, ένας απ’ τους πιο πετυχημένους και κορυφαίους τίτλους των τελευταίων ετών, το God of War του 2018. Η κυκλοφορία αυτή προκάλεσε κύματα ενθουσιασμού στους PC gamers που περίμεναν αγωνιωδώς ώστε να απολαύσουν τις νέες περιπέτειες του Kratos και του μικρού του γιου, Atrea.
Μάλιστα η όλη διαδικασία διάθεσης ενός PS exclusive game στα PC άνοιξε όπως φαίνεται τον ασκό του αιώλου μιας και περισσότεροι τίτλοι του PS αναμένεται να ακολουθήσουν την πορεία του God of War.
Σ’ αυτούς τους δύο μήνες που έχουν κυλήσει απ’ την ημέρα της επίσημης διάθεσής του, το παιχνίδι έχει δεχθεί μερικά updates ώστε να αντιμετωπιστούν διάφορα bugs και άλλα μικροπροβλήματα. Πλέον κατέφθασε το υπ’ αριθμόν 1.0.9. update, το οποίο παρέχει σημαντικές βελτιώσεις τις οποίες χρειαζόταν το game.
Στις δυνατότητες που περιλαμβάνονται, εντάσσεται και η επιλογή ρύθμισης παραμέτρων για το aiming και του blocking, μια επιλογή για ενεργοποίηση της τριπλής προσωρινής αποθήκευσης (triple buffering) για τη μείωση των micro-stutters και τη συμπερίληψη της χρήσης μνήμης GPU στα video settings.
Επιπλέον στην ενημέρωση εμπεριέχονται και αρκετές διορθώσεις όσον αφορά τα crashes και την απόδοση. Η πιο άξια αναφοράς αλλαγή είναι η εφαρμογή της καταστροφής αρκετών small objects προκειμένου να βελτιωθεί η απόδοση του game στις ρυθμίσεις της AMD. Σύμφωνα με το επίσημο developing team, η ενημέρωση μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση του performing κατά 20%.
Μερικά τώρα, απ’ όσα διαθέτει το update 1.0.9. είναι τα κάτωθι, ενώ αναλυτικά όλες τις δυνατότητες μπορείτε να τις βρείτε στο Steam του παιχνιδιού:
- Το aiming και το Blocking μπορούν πλέον να διαμορφωθούν ως εναλλακτική επιλογή αντί για την αναμονή.
- Το Triple Buffering μπορεί τώρα να ενεργοποιηθεί για να μειώσει τα micro-stutters.
- Η χρήση της μνήμης GPU περιλαμβάνεται πλέον στις ρυθμίσεις βίντεο για να βοηθήσει στην αντιμετώπιση προβλημάτων του performance.
- Οι τιμές της μνήμης θα ανιχνεύονται σωστά όταν χρησιμοποιούνται ενσωματωμένα γραφικά.
- Ορισμένα συστήματα παιχνιδιού δεν θα προκαλούν πλέον διακοπτόμενα σφάλματα.