Μετά από το πρώτο μεγάλο update 1.03 στο Elden Ring, η Bandai Namco, μια εβδομάδα μετά, έκανε διαθέσιμη την επόμενη ενημέρωση του παιχνιδιού, περνώντας το παιχνίδι στην 1.03.2. έκδοση.
Κι ενώ στο πρώτο update, είχαμε αλλαγές σε αρκετά αντικείμενα μέσα στο παιχνίδι, όπως για παράδειγμα μερικές αλλαγές στις εμφανίσεις των όπλων, αλλά ακόμα και αναφορικά με το πως θα μπορούν οι παίχτες να βλέπουν στον χάρτη το που βρίσκονται ορισμένοι NPCs, το τελευταίο patch επικεντρώνεται αποκλειστικά στην επιδιόρθωση κάποιων bugs.
Βέβαια, όσο περνάει ο καιρός και οι παίχτες αρχίζουν να ανακαλύπτουν όλο και περισσότερα πράγματα στον, αρκετά μεγάλο και πολύπλοκο, κόσμο του παιχνιδιού, τόσες περισσότερες παραφωνίες θα έρχονται στην επιφάνια. Κυρίως όμως μικρές, μιας και το παιχνίδι σε γενικές γραμμές φαίνεται αρκετά προσεγμένο.
Έτσι λοιπόν είναι λογικό, μέσα στο επόμενο διάστημα να δούμε κι ακόμα περισσότερα διορθωτικά updates. Για την ώρα όμως, έχουμε το update 1.03.2, το οποίο θα διορθώνει τα παρακάτω:
- Διορθώθηκε ένα bug που μερικές φορές εμπόδιζε τους παίκτες να προχωρήσουν το Questline του NPC Nepheli Loux.
- Διορθώθηκε ένα bug που σκοτώνει τον playable characte όταν προσπαθεί να κατέβει από ένα σημείο κοντά στο Bestial Sanctum
- Διορθώθηκε ένα bug που εμπόδισε το Ash of War, Endure να λειτουργησει.
- Διορθώθηκε ένα bug στο multiplayer που επέτρεπε στους παίκτες να τηλεμεταφέρουν άλλους σε λανθασμένες συντεταγμένες στον χάρτη.
Να αναφέρουμε πως το update αυτό, είναι διαθέσιμο για όλες τις πλατφόρμες στις οποίες κυκλοφορεί το Elden Ring. Το οποίο, αν ακόμα δεν έχετε δοκιμάσει, παρά τα όσα διθυραμβικά σχόλια έχουν ακουστεί για αυτό, μπορείτε να διαβάσετε την δικιά μας άποψη εδώ μήπως και σας βγάλει από το δίλημμα του αν αξίζει ή όχι τα λεφτά του.