Στις 6 Δεκεμβρίου, η Frontier Developments κυκλοφόρησε ένα νέο update στο F1 Manager το οποίο επικεντρώνεται σε balancing αλλαγές στο DRS, slipstream και στη συμπεριφορά που έχουν τα μονοθέσια όταν βρίσκονται πίσω από ένα άλλο.
Πιο αναλυτικά:
Πλέον σε συνθήκες Safety Car τα μονοθέσια που έχουν φάει γύρo, θα μπορούν να κάνουν unlap τον εαυτό τους και να επιστρέψουν στις κανονικές τους θέσεις. Επίσης, τα μονοθέσια που έχουν φάει γύρo αλλά έχουν καλύτερο ρυθμό από το μονοθέσιο που τους έρiξε γύρo, μπορούν τώρα να το προσπεράσουν και να κάνουν unlap.
Με το νέο update επίσης μειώθηκε η απόδοση του DRS, αυξήθηκε η εμβέλεια του slipstream και πλέον υπάρχει περισσότερο “dirty air” με αποτέλεσμα τα μονοθέσια που ακολουθούν να μην μπορούν μείνουν κοντά στο προπορευόμενο για πολλή ώρα.
Προστέθηκε επιπλέον, η επιλογή “Aerodynamic Balance” στις ρυθμίσεις, κάτω από την καρτέλα gameplay. Αυτή η επιλογή επιτρέπει στους παίκτες να επιλέξουν μεταξύ της “recommended” ρύθμισης, που περιλαμβάνει όλες τις balancing ενημερώσεις αεροδυναμικής, ή της “original” ρύθμισης, στην οποία αυτές οι αλλαγές δεν θα είναι ενεργές. Μετά την ενημέρωση 1.11, όλοι οι παίκτες θα έχουν προεπιλεγμένη “recommended” ρύθμιση και θα μπορούν να αλλάξουν μεταξύ αυτών των ρυθμίσεων μόνο όταν βρίσκονται στο Headquarters ή στο Main Menu καθώς δεν θα είναι διαθέσιμη αυτή η επιλογή κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου.
Διαβάστε ακόμη:
Άνοδο των τιμών σχεδιάζει η Microsoft για τα παιχνίδια του Xbox
Σχόλια 1