Την Κυριακή, ο δημιουργός περιεχομένου του YouTube, Seán “Jacksepticeye” McLoughlin, συγκέντρωσε πάνω από 1,4 εκατομμύρια δολάρια κατά τη διάρκεια της 10ωρης ζωντανής ροής του στο YouTube για την εκδήλωσή Thanksmas 2020, για να υποστηρίξει τις προσπάθειες της Red Nose Day για τον τερματισμό της παιδικής φτώχειας και την αντιμετώπιση της τροφικής ανασφάλειας και της παιδικής πείνας στις ΗΠΑ, αλλά και τον υπόλοιπο κόσμο.
Το Thankmas, που λειτουργεί από τις 12 έως τις 20 Δεκεμβρίου, ενθαρρύνει τους θεατές να δημιουργήσουν τους δικούς τους εράνους, να δωρίσουν ή να αυξήσουν την ευαισθητοποίηση χρησιμοποιώντας το #thankmas. Μέχρι στιγμής έχουν συγκεντρωθεί πάνω από 4 εκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως με τη βοήθεια πολλών άλλων δημιουργών που ξεκίνησαν τη δική τους εκστρατεία για την Red Nose Day. Πάνω από 7.500 δημιουργοί υπέγραψαν υλικό για να προβάλλουν τις δικές τους ζωντανές ροές για την υποστήριξη του σκοπού.
Είμαι πάντα άφωνος από την ανιδιοτέλεια που δείχνει η κοινότητα του YouTube και οι δημιουργοί της. Αυτή δεν ήταν μια εύκολη χρονιά για πολλές οικογένειες, οπότε είμαι χαρούμενος από το να βλέπω το ποσό που συγκεντρώθηκε για το Red Nose Day.
Το να μπορώ να ευαισθητοποιήσω τον κόσμο, για μια τόσο σημαντική αιτία είναι τιμή και δεν έχω λόγια για να εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου για τον χρόνο, την προσπάθεια και τις δωρεές από όλους τους εμπλεκόμενους.
Δήλωσε ο McLoughlin.
Ο Jacksepticeye όχι μόνο παρότρυνε την κοινότητά του στο YouTube για το Thanksmas για να συγκεντρώσει ένα εξαιρετικό χρηματικό ποσό, αλλά παρότρυνε και τους άλλους δημιουργούς να χρησιμοποιούν τις πλατφόρμες τους για καλό.
Δήλωσε ο Alison Moore, Διευθύνων σύμβουλος της Comic Relief US, του μη κερδοσκοπικού οργανισμού πίσω από την Red Nose Day.
Δεν θα μπορούσαμε να είμαστε πιο ευγνώμονες για την απίστευτη υποστήριξή του, να βοηθάει τόσα πολλά παιδιά και οικογένειες που αντιμετωπίζουν τις πιο δύσκολες καταστάσεις μετά από ένα χρόνο όπως κανένα άλλο.
Τον Απρίλιο, ο Jacksepticeye φιλοξένησε μια ολοήμερη φιλανθρωπική ζωντανή ροή με τίτλο #HopeFromHome, με χρονοδιάγραμμα την Παγκόσμια Ημέρα Υγείας, η οποία διήρκεσε σχεδόν 12 ώρες και συγκέντρωσε πάνω από 659.000 $ για την αντιμετώπιση του COVID.
Ο μηχανισμός δωρεάς τόσο για το Thankmas όσο και για το #HopeFromHome τροφοδοτήθηκε με την πλατφόρμα Tiltify.
Ο McLoughlin δημιούργησε το YouTube κανάλι του, Jacksepticeye, για να προβάλλει let’s play βίντεο, αλλά έκτοτε έχει επεκταθεί ώστε να περιλαμβάνει κωμωδία, παιχνίδια, vlog και φιλανθρωπικό έργο. Το κανάλι δημιουργήθηκε το 2013 και έκτοτε έχει συγκεντρώσει πάνω από 12 δισεκατομμύρια προβολές και πάνω από 25 εκατομμύρια συνδρομητές.