Πριν μερικές μέρες, η Obsidian Entertainment έδωσε στο κοινό της περισσότερες πληροφορίες για το επερχόμενο RPG της Avowed, δίνοντας όμως λίγο περισσότερη βάση σε μία από αυτές. Και πιο συγκεκριμένα σε μία που αφορά τις επιλογές των παιχτών.
Καθώς η εταιρία έκανε γνωστό το ότι οι επιλογές που θα πάρουν μέσα στο παιχνίδι οι παίχτες, θα επηρεάζουν άμεσα την τελική έκβαση της ιστορίας, δίνοντας έτσι στο παιχνίδι την δυνατότητα για πολλαπλούς και διαφορετικούς επιλόγους.
Κάτι το οποίο, όπως τόνισε και η Carrie Patel, η σκηνοθέτης του παιχνιδιού, δεν θα επηρεάζει μόνο τις άμεσες επιλογές τους, αλλά θα εφαρμόζονται σε μια ακόμη μεγαλύτερη κλίμακα, αλλάζοντας εντελώς το πώς διαμορφώνεται ο κόσμος του παιχνιδιού. Δίνοντας έτσι ακόμα περισσότερη βαρύτητα και σημασία στις επιλογές που θα πρέπει να πάρουν.
Φυσικά και σαν ιδέα αυτό δεν είναι κάτι το οποίο βλέπουμε για πρώτη φορά. Ίσα ίσα, που όσο περνάνε τα χρόνια, όλο και περισσότερα παιχνίδια αποφασίζουν να δώσουν την απαιτούμενη σημασία σε αυτό τον τομέα. Κάτι το οποίο και φυσικά δεν “χαλάει” κανέναν λάτρη του είδους. Για την ακρίβεια, αν όλο αυτό αποτυπωθεί σωστά στο παιχνίδι, εκτιμάται και πάρα πολύ, κάτι το οποίο αποδείχθηκε και με το Baldur’s Gate 3, όπου σαν κύριο selling point του είχε τους εκατοντάδες διαφορετικούς επιλόγους του, οι οποίοι βασίζονται στις επιλογές που έκαναν καθ’ όλη την διάρκεια της ιστορίας οι παίχτες.
Βέβαια, ακόμα δεν γνωρίζουμε το κατά πόσο θα μπορέσει το Avowed να συγκριθεί, στον συγκεκριμένο τομέα, με παιχνίδια όπως το BG 3. Θα το μάθουμε όμως σίγουρα μέσα στο έτος, όπου και πρόκειται να γίνει διαθέσιμο το παιχνίδι για PC και Xbox Series X/S.
Διαβάστε ακόμη:
Σχόλια 2