Ένα νέο ρεπορτάζ φαίνεται να αποκαλύπτει τις συνθήκες που οδήγησαν στην απογοητευτική κυκλοφορία του Redfall τον περασμένο μήνα. Μετά από αρκετές καθυστερήσεις, το πρώτο μεγάλο αποκλειστικό παιχνίδι της Xbox από τη Bethesda κυκλοφόρησε με αρκετά τεχνικά προβλήματα και γενικά αρνητικές κριτικές, με μέσες βαθμολογίες 56 (Xbox Series X/S) και 54 (PC) στο Metacritic.
Το Redfall είναι ένα multiplayer loot shooter, ένα είδος παιχνιδιού καινούργιο για την Arkane Studios, που είναι γνωστή για τα single-player immersive sims, όπως το Dishonored και το Prey. Σύμφωνα με ένα νέο ρεπορτάζ του Bloomberg, η ανάπτυξη του παιχνιδιού εμποδίστηκε από έλλειψη σωστής κατεύθυνσης, υψηλό ποσοστό αλλαγής προσωπικού και έλλειψη επαρκών πόρων για ένα παιχνίδι που αναμενόταν να είναι triple-A.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, το οποίο βασίζεται στις μαρτυρίες περισσότερων από δώδεκα ανώνυμων πηγών που εργάστηκαν στο παιχνίδι, η ανάπτυξη του Redfall ξεκίνησε το 2018 μετά από πρόταση προς το προσωπικό ως “ένα multiplayer παιχνίδι της Arkane”.
Ορισμένα μέλη της ομάδας είχαν αμφιβολία και ένιωσαν μπερδεμένα, για το αν ο τύπος παιχνιδιού που ήταν γνωστός η Arkane, θα μεταφερόταν καλά σε ένα multiplayer περιβάλλον. Το παιχνίδι αντιμετώπισε προβλήματα καθώς η ομάδα ανάπτυξης είχε συνεχώς ανεπαρκή αριθμό προσωπικού, με λιγότερους από 100 εργαζόμενους στο γραφείο της Arkane στο Austin, και δεν υπήρχε επαρκής υποστήριξη από εξωτερικές εργολαβίες που προσέφερε η Bethesda.
Πολλοί έμπειροι προγραμματιστές που δεν ενδιαφέρονταν να ασχοληθούν με το παιχνίδι φαίνεται ότι αποχώρησαν από το στούντιο, με σχεδόν το ένα τρίτο του προσωπικού της Arkane στο Austin που είχε εργαστεί στο Prey του 2017, να αποχωρεί μέχρι την ολοκλήρωση του Redfall.
Η Arkane, σύμφωνα με την αναφορά, αντιμετώπισε δυσκολίες στην πρόσληψη νέου προσωπικού, με μικρότερους από τον μέσο όρο μισθούς, την τοποθεσία του στο Texas και την επιθυμία υποψήφιων εργαζομένων να εργαστούν σε immersive sims με μοναδικό παίκτη να θεωρούνται παράγοντες που συνέβαλαν.
Όταν ξεκίνησε η ανάπτυξη του παιχνιδιού, η τότε μητρική εταιρεία της Bethesda, ZeniMax, φαίνεται ότι πίεζε τα στούντιο της να αναπτύξουν live service τίτλους, και σύμφωνα με το Bloomberg, το Redfall είχε σε εφαρμογή ένα σημαντικό σχέδιο μικροσυναλλαγών για τρία χρόνια πριν ακυρωθεί το 2021.
Την ίδια χρονιά, η Microsoft απέκτησε τη ZeniMax με μια συμφωνία αξίας 7,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων, και κάποια μέλη του προσωπικού του Arkane ήλπιζαν ότι η Xbox θα μπορούσε να ακυρώσει το Redfall ή να το επαναφέρει ως single player game.
Ωστόσο, σύμφωνα με τον επικεφαλής του Xbox, Phil Spencer, η Microsoft ακολούθησε μια πιο χαλαρή προσέγγιση απέναντι στα στούντιο ανάπτυξης παιχνιδιών της Bethesda, όπως αναγνώρισε σε πρόσφατη συνέντευξη στο Kinda Funny Games.
Διαβάστε ακόμη:
Ανακοινώθηκε η ημερομηνία κυκλοφορίας του Hot Wheels Unleashed 2 – Turbocharged
Αντιδράσεις προκαλούν τα σχέδια της Sony σχετικά με τις ψηφιακές πωλήσεις παιχνιδιών
Σχόλια 1