Μπροστά τις μηχανές φαίνεται να έχει βάλει για τα καλά η Gearbox Software καθώς δουλεύει εντατικά πάνω σε πολύ διάσημους τίτλους της. Ή τουλάχιστον αυτό άφησε να εννοηθεί ένα πρώην στέλεχος του στούντιο.
Πιο συγκεκριμένα ο Randel Reiss, ο οποίος εργαζόταν στην Lost Boys Interactive, ένα στούντιο παραγωγής που το 2022 λειτουργούσε ως στούντιο υποστήριξης για την Gearbox, στο προφίλ του στο Linkedin δήλωσε ότι εργάστηκε και στα δύο αυτά παιχνίδια, λέγοντας μάλιστα ότι οι δύο τίτλοι είναι σε αρκετά προχωρημένο στάδιο.
Αυτή η πληροφορία έρχεται λίγο μετά τις δηλώσεις που έκανε η Embracer Group, η μητρική εταιρία της Gearbox, στις οποίες ανέφερε πως το τρίμηνο που πέρασε ήταν από τα πιο παραγωγικά της ιστορίας τους, ενώ παράλληλα ήταν από τα πιο “δυνατά” αναφορικά με τις gaming κυκλοφορίες. Κι αν για το δεύτερο κομμάτι δεν χρειαζόμασταν την Embracer Group να μας το πει, το πρώτο σκέλος έχει λίγο περισσότερο ενδιαφέρον.
Καθώς έρχεται σε πλήρη αντίθεση με την απόφαση που πάρθηκε να ελαττώσουν αισθητά το ανθρώπινο δυναμικό τους, απολύοντας μέσα στους τελευταίους μήνες, πάνω από 900 άτομα.
Έτσι, οι εταιρίες που ανήκουν στην Embracer Group πιθανότατα αυτή την περίοδο να είναι υποστελεχωμένες και όποια ενεργά project βρίσκονται στα σκαρία ή είναι σε προχωρημένο στάδιο ανάπτυξης, όπως στην περίπτωση του Borderlands 4 και Tiny Tina’s Wonderlands 2, μάλλον θα αργήσουν να εμφανιστούν στα ράφια των καταστημάτων.
Οπότε όσοι περιμένουν αυτά τα δύο παιχνίδια, καλό θα ήταν να μην τρέφουν αυταπάτες ότι θα κυκλοφορήσουν σύντομα, παρά τα λεγόμενα του Reiss. Στο καλύτερο σενάριο θα τα δούμε στο δεύτερο μισό του 2024. Στο χειρότερο, 25 και βλέπουμε…
Διαβάστε ακόμη:
Ανακοινώθηκε ένα spin-off παιχνίδι του Outbreak με την ονομασία Railbreak
Το Pikmin 4 είχε την τιμητική του απ’ την Nintendo εν όψει των επερχόμενων Χριστουγέννων
Σχόλια 1