Η TaleWorlds ανακοίνωσε μια εκπληκτική αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο το μεσαιωνικό παιχνίδι μάχης, Mount and Blade 2: Bannerlord, δημιουργεί το έδαφος για τα skirmishes σε third person.
Αντί να διαλέξετε από έναν προκατασκευασμένο χάρτη, βάσει τον τύπο εδάφους που βρίσκεστε, όπως δάση ή πεδιάδες, το παιχνίδι θα χρησιμοποιήσει πεδία μάχης, βάσει του συνολικού εδάφους γύρω από την θέση σας στον στρατηγικό χάρτη. Αυτό το έδαφος δεν θα αντικατοπτρίζει μόνο το έδαφος κοντά στο σημείο που βρίσκεστε, αλλά το νέο σύστημα μάχης εδάφους “λαμβάνει επίσης υπόψη τη θέση και την κατεύθυνση των στρατών εντός της περιοχής και το χρησιμοποιεί για να καθορίσει πού θα δημιουργηθεί κάθε πλευρά στη μάχη.”
Όσον αφορά το σύστημα για τα skirmishes, είναι ακόμη σε εξέλιξη, και ορισμένες λεπτομέρειες ενδέχεται να αλλάξουν, αλλά είναι μια τεράστια αλλαγή από το πώς λειτουργούσε το Bannerlord στο παρελθόν και είναι μια σημαντική ενημέρωση στο στρατηγικό επίπεδο του Bannerlord.
Άλλη μια ανακοίνωση είναι πως τοποθετήθηκαν οι τελευταίες πινελιές στο duel mode, το οποίο είναι ουσιαστικά 1v1. Θα υπάρχει πλέον η δυνατότητα να μπαίνετε σε έναν server, μαζί με άλλους παίχτες, και εκεί να τους προκαλείτε για μονομαχία. Οι υπόλοιποι του server θα έχουν την δυνατότητα να δουν την αναμέτρηση.