Το New World είναι ένα MMORPG παιχνίδι, το οποίο κυκλοφόρησε από την Amazon Games στις 28 Σεπτεμβρίου 2021, προκαλώντας φρενίτιδα και ενθουσιασμό στους απανταχού gamers, σημειώνοντας μάλιστα και ένα από τα καλύτερα ντεμπούτα της χρονιάς. Δυστυχώς όμως, φαίνεται πως αυτό ανήκει στο παρελθόν κι ότι η κατάσταση έχει πλέον αλλάξει στο παιχνίδι.
Αφού όλο και περισσότεροι παίχτες μοιάζει να του “γυρνάνε την πλάτη”. Οι λόγοι; Πολλοί και διάφοροι, συμπεριλαμβανομένου και του μεγάλο αριθμού lockboxes, αλλά και την αναίτια, σε πολλές περιπτώσεις, αναφορά και ban κάποιου παίχτη.
Μάλιστα, στο τελευταίο, θα σταθούμε λίγο περισσότερο.
Το New World περιέχει μια λειτουργία “mass reporting”, μέσω της οποίας “εντοπίζει” τους cheaters και εν συνεχεία τους απονέμει διάφορες ποινές. Η διαδικασία είναι απλή, οι παίχτες, όταν πέσει στην αντίληψή τους κάτι εκτός των κανόνων του παιχνιδιού, έχουν την δυνατότητα να ανοίξουν το ανάλογο menu και να υποβάλουν το report τους. Και πάμε τώρα, στην ουσία του προβλήματος. Η λειτουργία του παιχνιδιού αυτή, είναι τελείως αυτοματοποιημένη, με αποτέλεσμα, αν για κάποιο λόγο κάποιος φτάσει, περίπου, τα 15 reports “τρώει” το ban. Ασχέτως αν έκανε κάτι μεμπτό ή όχι.
Σε περίπτωση που ακόμα δεν έχετε εντοπίσει το πρόβλημα, ας είμαστε λίγο πιο συγκεκριμένοι. Fanction Wars, ή αλλιώς, οι μάχες μεταξύ των ομάδων του παιχνιδιού για την κυριαρχία μιας περιοχής. Κάποιοι “έξυπνοι” λοιπόν, το πήραν χαμπάρι όλο αυτό και πριν την έναρξη των wars άρχισαν τα μαζικά reports στους αντίπαλους παίχτες, κάνοντας το έργο τους (επίθεση ή άμυνα) αρκετά πιο εύκολο. Ουσιαστικά, πλέον οι περισσότερες μάχες κερδίζονται ανάλογα με το ποια ομάδα κάνει τα περισσότερα report, παρά με την δύναμή τους.
Μάλιστα, είχαμε και μια αναφορά σε ένα περιστατικό όπου ένας Twitch streamer προέτρεψε τους θεατές του να κάνουν αναφορά στον αντίπαλο Faction leader για να κερδίσει τη μάχη. Βέβαια, το αστείο της υπόθεσης είναι ότι τελικά ο streamer έχασε, όμως αυτό δεν αναιρεί το ότι υπάρχει το συγκεκριμένο πρόβλημα που χαλάει κατά πολύ την εμπειρία των παιχτών.
Μια καλή λύση στο πρόβλημα θα ήταν η εταιρεία να προσλάβει μια ομάδα ανθρώπων που θα ασχολούνται αποκλειστικά με τα reports, Δηλαδή να τα αξιολογεί και να τα αναλύει ενδελεχώς, ώστε να μην αποκλείονται παίχτες αναίτια επειδή μόνο και μόνο είχαν πολλές αναφορές.
Ελπίζουμε πως η Amazon Games έχει αναγνωρίσει κι η ίδια το πρόβλημα αυτό κι εργάζεται για να βρει μια λύση σε αυτό, πριν τα πράγματα φτάσουν σε κάποιο μη αναστρέψιμο σημείο.