Τα φετινά Χριστούγεννα φαίνεται πως επιφύλασσαν μερικά ατυχή γεγονότα στον κολοσσό της Nintendo, της οποίας το eShop κατέρρευσε ανήμερα της εορτής. Οι servers του καταστήματος δεν άντεξαν την υπερφόρτωση, λόγω μεγάλη επισκεψιμότητας με αποτέλεσμα αμέτρητοι παίκτες να “πεταχτούν έξω”.
Αποτέλεσμα ήταν η τεράστια δυσαρέσκεια των gamers που περίμεναν υπομονετικά αλλά και με παράλληλο ενθουσιασμό, να αγοράσουν παιχνίδια και να εκμεταλλευτούν τις διάφορες εκπτώσεις και προσφορές. Η Nintendo παραταύτα προσπάθησε να κατευνάσει τα πνεύματα, μέσω Twitter, ενώ μέχρι στιγμής το ηλεκτρονικό κατάστημά της συνεχίζει να παραμένει ανενεργό (εδώ).
Μέσω ενός γραφήματος που δείχνει τα ποσοστά επισκεψιμότητας του eShop της Nintendo φαίνεται ξεκάθαρα η κατακόρυφη αύξηση των εισερχομένων κατά την διάρκεια της Christmas Day, γεγονός που στάθηκε και αφορμή για το shutting down.
Επιπλέον αξίζει να σημειωθεί πως το Nintendo eShop βρέθηκε απέναντι στο ίδιο πρόβλημα και πέρυσι κατά τη διάρκεια των Χριστουγέννων με την εταιρεία να μην αποκαθιστά πλήρως την υπηρεσία μέχρι και την επόμενη μέρα. Τότε μάλιστα η Nintendo είχε προειδοποιήσει τους παίκτες ότι το κατάστημά της μπορεί να υπερφορτωθεί, συμβουλεύοντάς τους να δημιουργήσουν έναν λογαριασμό πριν την εορταστική περίοδο.
Γίνεται επομένως αντιληπτό πως η όλη κατάρρευση, προκάλεσε κύματα αρνητικών σχολίων και αντιδράσεων, ιδίως απ’ τους fans που στερήθηκαν την ευκαιρία να προσθέσουν στη συλλογή τους διάφορα digital games.
Αυτό που μένει να φανεί, είναι ποια θα είναι η επίσημη αντίδραση της Nintendo και πότε θα επιλυθεί πλήρως το πρόβλημα, ώστε να μετριαστεί το αρνητικό κλίμα.