Λίγο καιρό μετά την ανακοίνωση του Prince of Persia: The Lost Crown στο Summer Game Fest, φαίνεται πως η Ubisoft αποκαλύπτει όλο και περισσότερα πράγματα. Αυτή τη φορά λοιπόν, θέλησε να μοιραστεί μαζί μας μερικές λεπτομέρειες σχετικά με τα accessibility features του παιχνιδιού.
“Το είδος βασίζεται έντονα στο μπορείτε να λαμβάνετε” mental notes”, δηλαδή να θυμάστε πράγματα όπως κλειστά μονοπάτια ή καταστάσεις όπου χρειάζονται κάποιο εργαλείο ή δύναμη όπου δε διαθέτετε ακόμα”, ανέφερε ο senior game designer Remi Boutin.
“Γνωρίζουμε ότι αυτό μπορεί να είναι ένας περιορισμός για κάποιους παίκτες, γι’ αυτό για να βοηθήσουμε, με τη δυνατότητα του Eye of the Wanderer μπορείτε να βγάλετε ένα screenshot και να το κολλήσετε πάνω στον χάρτη ως οπτική υπενθύμιση”.
Μάλιστα, ο Boutin ανάφερε πως το είδος δεν είναι πάντα γνωστό για την προσβασιμότητα του, αλλά τόνισε πως η ομάδα της Ubisoft Montpellier ήθελε το παιχνίδια να είναι απολαυστικό για όσο το δυνατόν περισσότερους παίκτες.
“Αναγνωρίσαμε την εξερεύνηση ως βασικό κομμάτι της εμπειρίας. Το να καταστήσουμε σίγουρο ότι οι παίκτες μπορούν να νιώσουν τον ενθουσιασμό της ελεύθερης εξερεύνησης χωρίς να νιώθουν τον εκνευρισμό του να νιώθουν χαμένοι, ήταν ένα κομμάτι που επικεντρωθήκαμε έντονα από την αρχή της ανάπτυξης”.
Παράλληλα, με στόχο την ακόμη μεγαλύτερη άνεση και διευκόλυνση των παικτών, το παιχνίδι θα περιλαμβάνεται και η δυνατότητα να τονίζονται διαθέσιμα αλλά και μπλοκάρισμα μονοπάτια.
Το Prince of Persia: The Lost Crown αναμένεται να κυκλοφορήσει στις 18 Ιανουαρίου του 2024 αν και το ενδεχόμενο αναβολών είναι αρκετά υψηλό.
Διαβάστε ακόμη:
Καρφιά κατά του Xbox Game Pass έριξε ο Jim Ryan
Η BioWare στρέφει την προσοχή της στα Mass Effect και Dragon Age
Σχόλια 1