Σύμφωνα με τον ιδρυτή της Arkane Studios, Raphaël Colantonio, το Deathloop προήλθε από την αβεβαιότητα της Bethesda για το αν ήθελε να δημιουργήσει το Dishonored 3.
Ο Colantonio εξήγησε στο Rock Paper Shotgun ότι η Bethesda ζήτησε από την Arkane να δημιουργήσει ένα πιο μικρό και πειραματικό έργο που θα κρατούσε το στούντιο απασχολημένο, εν αναμονή της απόφασης της μητρικής εταιρείας για το επόμενο μεγάλο παιχνίδι του στούντιο.
Η Bethesda ήθελε να κάνουμε κάτι, αλλά δεν ήξερε ακριβώς πού πηγαίναμε μετά το Dishonored. Θέλουμε το Dishonored 3; Δεν ξέρουμε, οπότε ας φτιάξουμε κάτι απλό και σύντομο πρώτα και βλέπουμε.
Και μετά το Deathloop έγινε μεγάλο μέσα στα χρόνια. Αυτό ήταν το αστείο: ‘Όχι, δε θέλουμε να κάνουμε το Dishonored 3, αλλά αν μας προτείνετε ένα μικρό παιχνίδι, κάτι που ίσως έχει multiplayer για να μάθουμε πως δουλεύουν τα multiplayer παιχνίδια, κάτι που ίσως έχει microtransactions, ίσως κάτι με replayability, όπως ένα roguelike.
Τελικά, θα είχε πιθανότατα κοστίσει το ίδιο για να φτιαχτεί το Dishonored 3, αλλά τότε δεν ήταν μέσα στα σχέδια μας.
Πάντως, η επόμενη μεγάλη κυκλοφορία της Arkane είναι το Redfall, από το στούντιο της στο Όστιν, το οποίο διευθύνει ο Harvey Smith, ένα shooter παιχνίδι με βρικόλακες το οποίο πρόκειται να κυκλοφορήσει στις 2 Μαΐου για Xbox Series X/S και PC.
Διαβάστε ακόμη:
AGON by AOC και Red Bull συνεχίζουν την επιτυχημένη gaming συνεργασία τους και φέτος
Σχόλια 2