Το 1984 κυκλοφόρησε ένα παιχνίδι που κατάφερε να κερδίσει τα πλήθη με τον μοναδικό του σχεδιασμό. Ο λόγος για το Karateka, του Jordan Mechner, ο οποίος είχε μια ριζοσπαστική ιδέα να φτιάξει το παιχνίδι με ροτοσκοπική προσέγγιση, δηλαδή χρησιμοποιούσε κομμάτια από live-action υλικό, με σκοπό να δημιουργήσει ένα smooth animation, κάνοντας το Karateka να μην μοιάζει με κανένα άλλο παιχνίδι εκείνη την εποχή και άνοιξε το δρόμο για την αποτύπωση αυτής της τεχνικής που από τότε έγινε κοινή στην βιομηχανία.
Το Karateka κυκλοφόρησε αρχικά για το Commodore 64 και ήταν μεγάλη επιτυχία εκείνη την εποχή (ίσως η μεγαλύτερη), με την κινηματογραφική προσέγγιση του Mechner και την εμπνευσμένη από τον Kurosawa ιστορία του να το κάνει να ξεχωρίζει αμέσως από το πλήθος των space shooters και των platformers του 1984.
Το The Making of Karateka εμβαθύνει στην προέλευση και το σχεδιασμό του ντεμπούτου του Mechner, ένα παιχνίδι που δημιούργησε όταν ήταν μόλις 18 ετών, το οποίο συνδυάζει συνεντεύξεις με τον Mechner και άλλα πρόσωπα του κλάδου, με διαδραστικά χρονοδιαγράμματα, ακολουθίες που σας επιτρέπουν να συγκρίνετε το αρχικό live-action footage με τις ψηφιακές εκδόσεις εντός του παιχνιδιού, καθώς και σχέδια και έγγραφα σχεδίασης από την παραγωγή του Karateka.
Το The Making of Karateka, το οποίο θα δημιουργηθεί από την Digital Eclipse, ως ένα διαδραστικό ντοκιμαντέρ, θα περιλαμβάνει επίσης μια εξομοίωση του αρχικού παιχνιδιού με director’s commentary και νέα χαρακτηριστικά όπως rewind και chapter select.
Το The Making of Karateka θα κυκλοφορήσει για PC, Xbox One, Xbox Series X/S, Nintendo Switch, PS4 και PS5 μέσα στο καλοκαίρι.
Διαβάστε ακόμη:
Σχόλια 2