Είναι γεγονός ότι το Dying Light 2 έκανε αρκετό καιρό να έρθει κοντά μας, όμως πλέον η κυκλοφορία του έφτασε και τα early copies έχουν κυκλοφορήσει για τους κριτικούς και τους reviewers, οι οποίοι όμως, φαίνεται πως ήρθαν αντιμέτωποι με ένα, ας το πούμε ευγενικά, όχι έτοιμο παιχνίδι.
Έτσι λοιπόν όπως ήταν φυσικό όταν το παιχνίδι βγήκε, η Techland ζήτησε από τους παίκτες να μην το κατακρίνουν μέχρι να λάβουν το “day one patch”.
Σας παρακαλούμε να περιμένετε μέχρι τις 4 Φεβρουαρίου, καθώς μέχρι εκείνη τη στιγμή θα έχετε επίσης πρόσβαση σε όλες τις βελτιώσεις και επιδιορθώσεις που εφαρμόσαμε τις τελευταίες εβδομάδες και θα παρουσιάσουμε το day 1 patch. Αυτός είναι ο τρόπος για να ζήσετε το Dying Light 2 με τον τρόπο που προορίζεται να παιχτεί. Πάνω από χίλιες επιδιορθώσεις και βελτιώσεις σε όλες τις πλατφόρμες και φυσικά, συνεχίζουμε τις προσπάθειές μας να βελτιώσουμε την έκδοση για υπολογιστή σε πραγματικό χρόνο.
Πιο συγκεκριμένα, πλέον υπάρχει μια επιδιόρθωση για ένα “hairy bug” που θα μπορούσε να εμποδίσει την εξέλιξη της ιστορίας σας σε ένα ορισμένο σημείο, εάν διαλέξετε τη «λάθος» επιλογή διαλόγου. Διορθώθηκαν επίσης και πολλά περιστατικά που προκαλούσαν το παιχνίδι να σταματάει να λειτουργεί, ένα πρόβλημα με το επίπεδο δυσκολίας που δεν προσαρμοζόταν όπως θα έπρεπε, και μια επιδιόρθωση για το AI που μερικές φορές παγώνει/γίνεται αθάνατος όταν ο owner αλλάζει κατά τη διάρκεια του θανάτου.
Το γενικό θέμα όλων των επιδιορθώσεων είναι η σταθερότητα. Το μέγεθος του Dying Light 2 το καθιστά μια απολύτως τεράστια προσπάθεια, φυσικά, και όπως τονίζει τακτικά η Techland έχουν εργαστεί πάνω από 1500 άτομα κατά τη διάρκεια της ανάπτυξής του. Επομένως, τα σφάλματα δεν είναι απλώς αναμενόμενα αλλά αναπόφευκτα.
Όπως όλα σχεδόν τα σύγχρονα παιχνίδια, το ταξίδι μας ως προγραμματιστές δεν τελειώνει όταν δίνουμε αντίγραφα σε κριτικούς ή την ημέρα κυκλοφορίας. Θα υποστηρίξουμε το Dying Light 2 με νέο περιεχόμενο για τουλάχιστον πέντε χρόνια και σε κάθε βήμα που κάνουμε στον δρόμο, θα ακούμε ενεργά την κοινότητα και θα εργαστούμε επιμελώς για να αντιμετωπιστούν τυχόν σφάλματα που ανακαλύφθηκαν, καθώς οι παίκτες βιώνουν το πιο φιλόδοξο παιχνίδι μας μέχρι σήμερα. Με αυτόν τον τρόπο, καθώς οι προγραμματιστές αφοσιώνονται στην εξυπηρέτηση της κοινότητας, η “πολύ καλύτερη” έκδοση ενός παιχνιδιού επαναπροσδιορίζεται πάντα. Ακόμη και η έκδοση που μπορούν να παίξουν οι reviewers αυτή τη στιγμή είναι σημαντικά βελτιωμένη σε σχέση με αυτό που παραδόθηκε για πρώτη φορά, πριν από περίπου δύο εβδομάδες.