Πριν 2 εβδομάδες, η ομάδα του Fall Guys έκανε μια ανακοίνωσή στο Twitter, προκαλώντας διάφορες εταιρίες να συμμετάσχουν σε μια φιλανθρωπική δράση.
Αυτή την φορά όμως, αυτή η φιλανθρωπία είχε κάτι το διαφορετικό.
Ο πλειοδότης θα κέρδιζε κάτι, θα κατάφερνε να βάλει το δικό του skin στο παιχνίδι. Τα χρήματα θα πάνε στο Special Effect, μια φιλανθρωπική οργάνωση αφιερωμένη στη βελτίωση της ζωής των παικτών με αναπηρίες.
H ανταπόκριση που είχαν οι εταιρίες στο “Battle of the Brands” ήταν πολύ άμεση. Από επιχειρήσεις φιλοξενίας διακομιστών, σε εταιρείες παιχνιδιών indie, έως και κάποιους streamers. Οι προσφορές κυμάνθηκαν από μερικές χιλιάδες σε δεκάδες χιλιάδες δολάρια, και συνέχισαν να ανεβαίνουν.
Σήμερα κιόλας το πρωί, το κανάλι παιχνιδιών FGTeev κλειδώθηκε με μια δέσμευση για ένα επιβλητικό 510.000$
Οι Streamers, Ninja και MrBeast, μαζί με την ομάδα G2 Esports και το Aim Lab, ένωσαν τις δυνάμεις τους για να συνδυάσουν τις προσφορές τους για να φτάσουν το 1 εκατομμύριο δολάρια.
Και κάπως έτσι τελείωσε η όλη διαδικασία. Με την Mediatonic να ανακοινώνει ότι τέσσερα κοστούμια θα προστεθούν στο Fall Guys, για να γιορτάσουν τη συνεργασία των νικητών.