Το Indie Fellow Traveller άνοιξε τις υποβολές για το LudoNarraCon 2021, το οποίο θα διεξαχθεί στις 23 έως τις 26 Απρίλιου.
Ο Sam Barlow (σκηνοθέτης και συγγραφέας του Telling Lies and Her Story) και η Tanya X Short (Creative Director στα Kitfox Games) αναμένεται να εμφανιστούν ως ομιλητές. Το Fellow Traveller αναζητά ομάδες ανάπτυξης για να εκθέσει στην εκδήλωση και προτάσεις για πάνελ και συνεδρίες για εμφανιστούν στην κύρια σκηνή. Οι υποβολές θα κλείσουν στις 5 Φεβρουαρίου 2021.
To 2020 σημείωσε σημαντική αύξηση σε σχέση με την πρώτη εκδήλωσή της το 2019, με σχεδόν 1 εκατομμύριο παρευρισκόμενους, μέσω του Steam, και αύξηση 29% στην επισκεψιμότητα στις σελίδες των παιχνιδιών.
“Ξεκινήσαμε το LudoNarraCon με ένα όραμα για τη δύναμη των ψηφιακών φεστιβάλ, για να βοηθήσουμε τα indie παιχνίδια να ακουστούν, οπότε ήταν συναρπαστικό να βλέπουμε την έκρηξη των εκδηλώσεων έως το 2020 και πόσο μακριά έχει προχωρήσει το Steam παρέχοντας τα εργαλεία για να τα τροφοδοτήσει. Πάντα πιστεύαμε επίσης στη δύναμη της επιμέλειας και αισθανόμαστε ότι οι εκδηλώσεις που εστιάζουν στο είδος, όπως το LudoNarraCon ή το Steam Tabletop Games Festival, είναι σημαντικοί τρόποι για να βοηθήσουμε τους προγραμματιστές και τους παίκτες που έχουν το ίδιο πνεύμα να συνδέονται με ένα κοινό πάθος. Είμαστε υπερήφανοι που παίζουμε ρόλο βοηθώντας καινοτόμα παιχνίδια, πλούσια σε ιστορία για να πάρουν τη στιγμή τους στο προσκήνιο.” Είπε ο Chris Wright, διευθύνων σύμβουλος της Fellow Traveller.
Το LudoNarraCon ξεκίνησε το 2019, ως την αρχή μιας τάσης για την αξιοποίηση ψηφιακών ευκαιριών για εκδηλώσεις υψηλής επιμέλειας. Το 2020 σημειώθηκε μεγάλη αύξηση αυτής της τάσης, με πολλά καλά εδραιωμένα φυσικά γεγονότα να μετακινούνται στον διαδικτυακό χώρο λόγω του COVID-19. Αν και ανυπομονούμε για την επιστροφή των φυσικών εκδηλώσεων, ο Fellow Traveler πιστεύει ότι μόνο διαδικτυακά γεγονότα όπως το LudoNarraCon έχουν δημιουργήσει μια σημαντική επέκταση στον χώρο των εκδηλώσεων της βιομηχανίας παιχνιδιών και θα συνεχίσουν να αυξάνονται και να βελτιώνουν τις διαθέσιμες ευκαιρίες στα παιχνίδια indie.
Όπως και τα προηγούμενα χρόνια, η δομή των εκδηλώσεων μιμείται αυτή των φυσικών γεγονότων:
Game Booths: Μια επιμελημένη επιλογή προγραμματιστών που «εκθέτει» στις σελίδες του Steam store, χρησιμοποιώντας τις δυνατότητες των Livestream του Steam για να παρέχει στα παρασκήνια μια ματιά στα παιχνίδια τους.
Επιδείξεις: Τα εκθεσιακά παιχνίδια θα έχουν επίδειξη με δυνατότητα λήψης, διαθέσιμα μόνο για τη διάρκεια της εκδήλωσης, για να μπορείτε να τα δοκιμάσετε.
Κύρια σκηνή: Η κύρια σελίδα προορισμού της εκδήλωσης στο Steam θα προβάλλει livestreams με πάνελ σε θέματα που σχετίζονται με αφηγηματικά παιχνίδια, συμπεριλαμβανομένων προγραμματιστών αφηγηματικών παιχνιδιών, συγγραφέων και δημοσιογράφων.
Press Pass: Τα μέσα ενημέρωσης μπορούν να εγγραφούν σε δελτίο τύπου, δίνοντάς τους πρόωρη πρόσβαση σε εκδηλώσεις, στοιχεία του τύπου και διευκολύνοντας την επαφή με τους συμμετέχοντες προγραμματιστές για να οργανώσουν συνεντεύξεις.
Steam Sale: Η εκδήλωση θα φιλοξενήσει μια έκπτωση για τα παιχνίδια που κυκλοφόρησαν, ζωντανά, κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης.