Ήρθε η άνοιξη σιγά σιγά και μιας που έφτασε αυτή, ήρθα ξανά κι εγώ να σας δώσω τα φώτα μου (εξού και το όνομα). Σήμερα έχουμε racing simulator review, που είναι, και το ομολογώ, διαφορετικό από αυτά που με έχετε συνηθίσει, αλλά μ αρέσει να κάνω πάντα την ΑΝΑΤΡΟΠΗ.
Σε μία περίοδο όπου νέες κυκλοφορίες σκάνε η μία πίσω από την άλλη και δεν ξέρεις τι να πρωτοαγοράσεις/παίξεις, είπα να επενδύσω σε κάτι που είχα η αλήθεια είναι ξεχάσει με τον καιρό και φυσικά μιλάω για αγορά νέας τιμονιέρας.
Εκτός από το τιμόνι βεβαία, θες και το κατάλληλο game για τεστάρεις τις αντοχές και τα skills σου και η λύση ήρθε εκ των έσω! Μόλις μου είπαν για Asseto Corsa, δεν το σκέφτηκα καν και μπήκα κατευθείαν στα βαθιά. Θα πω την αλήθεια μου ότι δεν το είχα παίξει το συγκεκριμένο στο παρελθόν αρά θα ήταν καλή ευκαιρία να τεστάρω και την νέα μου τιμονιέρα, σε ένα άκρως ρεαλιστικό και αρκετά δύσκολο racing simulator.
Αλλά επειδή ξέρω ότι κούρασα με τον πρόλογο, ας πάμε στο κυρίως πιαααα.. εεε θέμα (και εδώ φαγητό σκέφτομαι τέτοιος είμαι).
Ας ξεκινήσουμε από τα βασικά λοιπόν.
Σε θέμα γραφικών σε PS5 και 4Κ oθόνη περίμενα πολλά περισσότερα από αυτό που είδα. Δεν λέω, έχει γίνει δουλειά και αρκετά σοβαρή θα έλεγα, ΑΛΛΑ, όταν έχεις να ανταγωνιστείς στο ανάλογο είδος τις σειρές GT και ειδικά όταν γνωρίζεις ότι αναμένεται σύντομα να κυκλοφορήσει ο νέος τίτλος της σειράς αυτής, πρέπει να κάνεις σίγουρα το κάτι παραπάνω. Ρεαλιστικά γραφικά ΝΑΙ, ποιότητα ΚΑΛΗ αλλά δεν δόθηκε πολύ έμφαση σε αυτές τις μικρές χαζές λεπτομέρειες, που όμως κάνουν ξεκάθαρα την διαφορά (π.χ. βλέπεις τον καθρέφτη από την in game camera και μοιάζει λες και παίζω Rage Racer στο PS1). Θα πω descent γραφικά σε οχήματα (εξωτερικά-εσωτερικά), circuits κλπ, αλλά περίμενα πολλά περισσότερα, ιδιαίτερα όταν έχεις πολύ δυνατό ανταγωνισμό.
Πρόσημο: Θετικό –
Κομμάτι modes τώρα, κάτι το οποίο θεωρώ ότι ήταν εξαιρετικά αδιάφορο για εμένα. Κι αυτό γιατί δεν σου δίνει αρκετές επιλογές να εξερευνήσεις πράγματα που θα σε τραβήξουν να παίξεις κι άλλο. Γενικά το career μοιάζει ως μια απλά κοινή λούπα, χωρίς κάτι διαφορετικό σε να σε τραβάει και απλά παίζεις-ξεκλειδώνεις πράγματα κι αυτό ήταν όλο. Δεν είδα κάτι να με ελκύει και περίμενα περισσότερα.
Πρόσημο: Αρνητικό
Ρεαλισμός. Τώρα κοιτάξτε, είμαι παιδί που μεγάλωσε με GT από το PS1 και δεν το κρύβω. Αυτό δεν σημαίνει ότι απορρίπτω τα υπόλοιπα φυσικά. Επειδή λοιπόν έκανα πρόσφατα την σύγκριση μεταξύ Asseto Corsa και GT7 με την ίδια τιμονιέρα και τις ίδιες ρυθμίσεις, θα σας πω ότι έχουν πολύ μικρές διαφορές μεταξύ τους στο θέμα ρεαλισμού, αλλά το Asseto Corsa είναι κατά την άποψη μου πιο δύσκολο, ειδικά με τιμόνι διότι είναι πολύ πιο manual η φάση, ανάλογα πάντα με το όχημα που χρησιμοποιείς, και σίγουρα θέλει skills για να μην γίνεσαι ένα με τις μπαριέρες και τρέχεις στους ψυχολόγους. Φαντάζομαι, ακριβώς το ίδιο απαιτεί και ένα αληθινό racing όχημα. Στην τελική όμως, αυτός είναι κι ο σκοπός άλλωστε (για να ξέρετε τσίμπησα δύο Lexotanil το παραδέχομαι) των racing sim games.
Πρόσημο: Θετικό +
Και φτάνουμε στον επίλογο τώρα. Γενικά σαν racing sim δεν είναι άσχημο και σίγουρα αξίζει τα λεφτά του, αλλά θέλει τιμόνι σίγουρα και πολλές ώρες training, αλλιώς δεν πάτε παρακάτω, ούτε με κυβερνητική εντολή.
Αυτά τα λίγα και σας περιμένω, μέχρι το επόμενο review!
Τελικό πόρισμα: 7/10 για την οδηγική ρεαλιστικότητα
Υ.Γ. Καλή Άνοιξη σας είπα;