Με την πολύτιμη βοήθεια του GameLab, είχα την δυνατότητα να δοκιμάσω ένα καινούριο παιχνίδι, που αναμένεται να κυκλοφορήσει μέσα στο 2021. Ρίχνοντας μια πρώτη ματιά στο Out of Line καταλαβαίνουμε πως πρόκειται για ένα platform, 2D, puzzle παιχνίδι. Fun fact, είναι σχεδιασμένο στο χέρι. Σύμφωνα με τους δημιουργούς θα είναι διαθέσιμο, αρχικά για Nintendo Switch και PC, μέσω του Steam, μέσα στο καλοκαίρι. Ενώ λίγο αργότερα, μέσα στο ’21, θα το έχουμε και για PS4 και Xbox One. Το παιχνίδι είναι δημιουργία της Nerd Monkeys και θα κυκλοφορήσει από Hatinh Interactive.
Μέσα από το Out of Line ακολουθούμε ένα παιδί, με το όνομα San, που αντιμετωπίζει διάφορες δυσκολίες στον δρόμο του προς την ελευθερία. Με τα γραφικά να είναι τόσο χαριτωμένα, όσον αφορά τον χαρακτήρα και το περιβάλλον γύρω από αυτόν, κάνει τους «κακούς» της ιστορίας, τις μηχανές, να φαίνονται πολύ τρομακτικές. Η μουσική δε, του παιχνιδιού, δεν θα μπορούσε να είναι καλύτερη και πιο αντιπροσωπευτική, για την κάθε στιγμή.
Στην αρχή το παιχνίδι σε βοηθά, δείχνοντας σου το πως μπορείς να χειριστείς τον χαρακτήρα σου. Το εκπληκτικό είναι πως δεν υπάρχει πουθενά κάποια αφήγηση ή εξήγηση για το οτιδήποτε. Έτσι έχεις την ικανοποίηση να τα καταλάβεις όλα μόνος σου, ή να μην καταλάβεις εντελώς τίποτα. Είναι αρκετά αινιγματικό το παιχνίδι για να πούμε την αλήθεια. Το περιβάλλον που ξετυλίγεται γύρω από τον χαρακτήρα μας ενώ προχωρά, βλέπουμε πως είναι γεμάτο μηχανές που λογικά είναι ζωντανές. Ενώ αν ανακαλύψουμε κάποιο άλλο μέρος, όπως το δέντρο που φαίνεται στην εικόνα, μας αφήνει ένα αίσθημα γαλήνης και νοσταλγίας.
Παίζοντας, κατέγραφα σαν ημερολόγιο το κάθε τι που έβλεπα, σαν εξερευνητής, επειδή ακριβώς προσπαθούσα να καταλάβω το τι συνέβαινε. Κάτι που μου έχει κάνει ιδιαίτερη εντύπωση είναι πως, μετά από ένα σημείο στο παιχνίδι, αρχίζουν να εμφανίζονται στο background κλώνοι του χαρακτήρα μας. Οι κλώνοι είναι η μια θεωρία μου από τις πολλές, αφού ακόμα δεν έχω ανακαλύψει τι ακριβώς είναι. Προχωρώντας στην ιστορία ο «κλώνος» αρχίζει να συνεργάζεται μαζί μας, έτσι ώστε να ξεκλειδώσουμε τα μονοπάτια και να μπορέσουμε να συνεχίσουμε το ταξίδι μας.
Τώρα, ίσως αναρωτιέστε αν υπάρχει κάτι με το οποίο ο χαρακτήρας μας θα μπορέσει να αμυνθεί, απέναντι στις τρομακτικές μηχανές. Εδώ θα έρθω να σας απαντήσω όχι. Είναι ένα παιδί, δεν έχει όπλα. Το μόνο που διαθέτει είναι ένα δόρυ, το οποίο χρησιμοποιεί ως εργαλείο για να ξεφύγει από καταστάσεις. Οπότε το δόρυ σε συνδυασμό με την σωστή σκέψη είναι αυτό που θα σε κάνει να φτάσεις μέχρι το τέλος. Μέχρι το σημείο που μου δόθηκε η δυνατότητα να παίξω, ανακάλυψα πως πέρα από τους «κλώνους», υπάρχουν και κάποια άλλα πλάσματα που σε βοηθούν να προχωρήσεις, μα τα βοηθάς και εσύ. Ίσως το παιχνίδι, με αυτόν τον τρόπο, θέλει να περάσει το σημαντικό μήνυμα της συνεργασίας, μαζί με πολλά άλλα. Δεν πρόκειται να σας κρύψω ότι ερωτεύτηκα το συγκεκριμένο παιχνίδι, από την στιγμή που είδα το τρέιλερ, ενώ ανυπομονώ να παίξω την full version.
Ακόμη, οι δημιουργοί του παιχνιδιού έχουν οργανώσει ένα livestream, όπου θα μπορέσουμε να δούμε κάποια αποκλειστικά στιγμιότυπα από το παιχνίδι, καθώς θα απαντήσουν και σε ερωτήσεις σχετικά με αυτό. Θα πραγματοποιηθεί 29 Απριλίου στις 11.00am (PST) / 2.00pm (EST) / 7.00pm (GMT) / 8.00pm (GMT+1). Αν σας ενδιαφέρει να μάθετε περισσότερα για αυτό, απλά μπείτε και απολαύστε το κι εσείς, εδώ.
Koukou-βαθμολογία: 8/10