Η Innersloth, ανακοίνωσε μέσω ενός post στο blog της, ότι ακύρωσε τα όποια σχέδια έκανε για ένα πιθανό Among Us 2. Αντ’ αυτού, υποσχέθηκε πως όποιες αλλαγές θα είχε το sequel, θα προστεθούν στο υπάρχον παιχνίδι, με σκοπό να ανέβει ακόμα περισσότερο η δημοτικότητά του.
Ωστόσο, η ομάδα σχεδιασμού του παιχνιδιού, προειδοποίησε τους παίχτες, ότι η εισαγωγή νέων δυνατοτήτων και περιεχομένου στο Among Us, είναι πολύ πιθανό να είναι μια πιο αργή διαδικασία, από την ανάπτυξη ενός νέου τίτλου.
Ο κύριος λόγος για τον οποίο θέλαμε να φτιάξουμε ένα sequel, είναι επειδή η βάση του κώδικα του Among Us, είναι αρκετά ξεπερασμένη και δεν είχε δημιουργηθεί για να υποστηρίζει το περιεχόμενο που θέλουμε να προσθέσουμε.
Ωστόσο, βλέποντας πόσα άτομα απολαμβάνουν το Among Us, μας κάνει πραγματικά να θέλουμε να υποστηρίξουμε το παιχνίδι και να το πάμε στο επόμενο επίπεδο. Αποφασίσαμε λοιπόν, να ακυρώσουμε το Among Us 2 και να επικεντρωθούμε στη βελτίωση του πρώτου παιχνιδιού.
Όλο το περιεχόμενο που είχαμε σχεδιάσει για το Among Us 2 θα μεταφερθεί στο Among Us. Αυτή είναι πιθανώς η πιο δύσκολη επιλογή, γιατί σημαίνει ότι θα πρέπει να διεισδύσουμε βαθιά στον βασικό κώδικα του παιχνιδιού και να επεξεργαστούμε από την αρχή, πολλά μέρη του. Έχουμε προγραμματίσει πολλά πράγματα και είμαστε ενθουσιασμένοι που φέρνουμε νέο περιεχόμενο σε όλους, καθώς συνεχίζετε να απολαμβάνετε το παιχνίδι.
Το στούντιο, επί του παρόντος, εργάζεται πάνω στην επίλυση κάποιων προβλημάτων του διακομιστή του, ενώ παράλληλα σκοπεύει να εισάγει ένα νέο σύστημα φίλων (friend list), αλλά και μια νέα πίστα στην οποία θα μαχαιρώνετε πισώπλατα τους φίλους σας.