Έντεκα χρόνια από την αρχική ανακοίνωση και την απόρριψη του, το Six Days In Fallujah παίρνει σάρκα και οστά από διαφορετικές εταιρίες.
Το Six Days In Fallujah ανακοινώθηκε το 2009, από κοινού από τις Atomic Games (ως προγραμματιστές) και Konami (ως εκδότης). Το παιχνίδι παρουσίαζε σε τρίτο πρόσωπο τα γεγονότα μιας πραγματικής μάχης που είχε λάβει χώρα το 2004, στον πόλεμο του Ιράκ. Αυτή του η θεματολογία όμως, το έκανε ιδιαίτερα αμφιλεγόμενο και ήταν ο λόγος που η αρχικά το απέρριψε η Konami, με την Atomic Games να σταματάει και αυτή την παραγωγή του παιχνιδιού, μετά από λίγο καιρό.
Το παιχνίδι, λοιπόν, επιστρέφει, αλλά κάπως διαφορετικό. Στις 11 Φεβρουαρίου η Victura και η Highwire Games παρουσίασαν το νέο Six Days in Fallujah. Το παιχνίδι θα είναι σε πρώτο πρόσωπο με εντελώς καινούριο περιβάλλον. Μάλιστα, στην ομάδα ανάπτυξης βρίσκονται προγραμματιστές που έχουν δουλέψει πάνω στο πρώτο Halo και το Destiny. Δίνοντας λοιπόν, νέα πνοή στο παιχνίδι, το περιμένουμε κάπου προς το τέλος του έτους.
Το κύριο ατού της νέας μορφής του παιχνιδιού, είναι η αναπαράσταση πραγματικών γεγονότων, γιατί, όπως είπε και ο πρώην Κελευστής, Eddie Garcia, «Μερικές φορές ο μόνος τρόπος να καταλάβεις τι είναι αλήθεια είναι να νιώσεις εσύ αυτήν την πραγματικότητα». Ο Garcia ήταν από τα άτομα που συμμετείχαν στη Μάχη της Fallujah (ο οποίος είχε τραυματιστεί σοβαρά κιόλας) και είναι αυτός που είχε προτείνει την αρχική ιδέα για το παιχνίδι, το 2005.
Πάνω από 100 στρατιώτες, ναύτες και ιρακινοί πολίτες που ήταν παρόν, κατά την διάρκεια της δεύτερης μάχης της Fallujah, μοιράζονται τις ιστορίες τους, τις φωτογραφίες τους και τα βίντεο τους, ως στοιχεία που θα πλαισιώσουν το παιχνίδι και θα παρουσιάζονται κατά την διάρκεια του.
Ο Peter Tamte, CEΟ της Victura ανέφερε, λακωνικά, ότι:
Ήρθε ο καιρός να θέσουμε υπό δοκιμή το τι μπορούν να κάνουν τα βιντεοπαιχνίδια.
Η εταιρεία Victura θα ανακοινώσει περισσότερες πληροφορίες στις εβδομάδες που ακολουθούν. Το Six Days in Fallujah, έχει μάλιστα και δικό του site, το οποίο μπορείτε να δείτε εδώ.