Ως γνωστόν, η Bethesda Softworks και η “μαμά” εταιρία της, ZeniMax Media, έχουν εξαγοραστεί από την Microsoft, εδώ και αρκετούς μήνες, έναντι των 7,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Μέσα από αυτή την αγορά ήταν σοφό να υποθέσουμε ότι κάποια από τα καινούρια σχέδια για παιχνίδια, από την μεριά της Bethesda, θα είναι διαθέσιμα μόνο για Xbox και για PC, χωρίς όμως να έχουμε βάσιμες υποψίες ότι όντως θα συμβεί κάτι τέτοιο.
Βέβαια όλο αυτό άλλαξε, καθώς πριν λίγες μέρες, η Microsoft έβγαλε μια ανακοίνωση, καλωσορίζοντας την Bethesda στην οικογένεια της, επιβεβαιώνοντας αυτό που όλοι πιστεύαμε.
Ακόμα όμως, δεν είναι σαφές ο αριθμός των παιχνιδιών που θα είναι διαθέσιμα, μόνο για τις πλατφόρμες της Microsoft, ή αν αυτοί οι τίτλοι θα προέλθουν από τα καθιερωμένα franchise του στούντιο, όπως The Elder Scrolls, Fallout, Doom, Wolfenstein, Dishonored, Prey και The Evil Within.
Ωστόσο, η Microsoft λέει ότι επιπλέον παιχνίδια της Bethesda Softworks θα έρθουν στο Xbox Game Pass, αργότερα αυτήν την εβδομάδα, ενώνοντας τις τρέχουσες προσφορές συνδρομής, όπως Skyrim, The Elder Scrolls Online, Doom Eternal, Wolfenstein: Youngblood, Dishonored 2, Fallout: New Vegas και Fallout 76.
Τους τελευταίους μήνες, η Microsoft είχε προσφέρει κάποιες ευρείες υποδείξεις ότι η Bethesda θα εξακολουθούσε να συνεχίζει να δημοσιεύει παιχνίδια σε ανταγωνιστικές πλατφόρμες, όπως την Sony και την Nintendo (όπως η Mojang που ανήκει στη Microsoft συνεχίζει να κάνει με το franchise της το Minecraft). Ωστόσο, ο CFO της Microsoft, Tim Stuart, δήλωσε τον Νοέμβριο ότι τα παιχνίδια της Bethesda θα βγαίνουν πρώτα στις πλατφόρμες τις Microsft, χωρίς όμως να αναφέρει αν τελικά η εταιρία θέλει να “τραβήξει” τα ήδη υπάρχοντα παιχνίδια από την Sony ή την Nintendo.
Ο επικεφαλής του Xbox, Phil Spencer, είχε επιβεβαιώσει παλαιότερα, ότι τα, αποκλειστικά για το PS5, παιχνίδια της Bethesda που έχουν ανακοινωθεί για το 2021, το Deathloop και το Ghostwire: Tokyo, θα κυκλοφορήσουν κανονικά για τις πλατφόρμες της Sony, όπως είχε προγραμματιστεί. Ο Spencer είπε επίσης στο Kotaku τον Οκτώβριο, ότι η απόκτηση της Bethesda “δεν έγινε για να αφαιρέσει τα παιχνίδια από μια κοινότητα παικτών και να τα δώσει σε μια άλλη”.
Ίδια περίπου άποψη είχε και ο Todd Howard, σκηνοθέτης και εκτελεστικός παραγωγός της Bethesda, ο οποίος δήλωσε στο GamesIndustry.biz, ότι θα του ήταν “δύσκολο να φανταστεί” το Elder Scrolls να είναι αποκλειστικά για τις πλατφόρμες της Microsoft.