Φαίνεται πως η Ubisoft έχει αρχίσει να δίνει περισσότερη βάση στους μελλοντικούς της τίτλους, έχοντας σαν αποτέλεσμα μερικοί από τους ήδη υπάρχοντες τίτλους της να περνάνε σε “δεύτερη μοίρα”. Έτσι λοιπόν, μετά την είδηση ότι πλέον το Watch Dogs Legion πρόκειται να σταματήσει να παρέχει νέο περιεχόμενο στους παίχτες του, είχαμε ακόμα μια παρόμοια ανακοίνωση για το free-to-play battle royale τίτλο της εταιρίας, το Hyper Scape.
Πιο συγκεκριμένα, η Ubisoft γνωστοποίησε στους παίχτες του Hyper Scape, μέσω του επίσημου site του τίτλου, πως το παιχνίδι θα ρίξει αυλαία και θα μας αποχαιρετήσει τον προσεχή Απρίλιο.
Πήραμε αυτήν την δύσκολη απόφαση να τερματίσουμε την ανάπτυξη του Hyper Space και να σταματήσουμε το παιχνίδι στις 28 Απριλίου του τρέχοντος έτους. Θέλαμε να δημιουργήσουμε ένα γρήγορο παιχνίδι με έντονες μάχες και ασταμάτητη δράση και ευχαριστούμε όλους εσάς που μας στηρίξατε στην προσπάθεια μας αυτή. Μαθαίνουμε από τα λάθη μας και προχωράμε μπροστά δημιουργώντας καινούργια projects. Προς όλους του παίχτες και την κοινότητα του παιχνιδιού, σας ευχαριστούμε για το πάθος και την αφοσίωση σας προς εμάς και προς τον κόσμο του New Arcadia, μέσα και έξω από το παιχνίδι. Η αφοσίωση και η αγάπη σας στο παιχνίδι θα μας μείνει αξέχαστη.
Για όσους δεν γνωρίζουν, το Hyper Scape το είδαμε για πρώτη φορά τον Ιούνιο του 2020, ενώ λίγο αργότερα ακολούθησε και η επίσημη κυκλοφορία του, με την Ubisoft να δείχνει ότι το “πιστεύει” αρκετά. Κάτι που φάνηκε και από το promo που έκανε στο παιχνίδι, είτε από την ίδια, είτε και από διάφορους streamers που επέλεξε για να το διαφημίσουν. Μάλιστα, τον πρώτο καιρό, προσπάθησε να τραβήξει κόσμο και μέσω των twitch drops, τα οποία πέφτανε βροχή. Και η αλήθεια είναι ότι τους πρώτους μήνες ζωής του, κατάφερε να μαζέψει αρκετούς παίχτες, που όμως τελικά, δεν κατάφερε ποτέ να τους κρατήσει για πολύ.
Τώρα, το αν τελικά το παιχνίδι δεν μπόρεσε ποτέ να ανταπεξέλθει στο σκληρό και απαιτητικό χώρο των battle royale, ή αν ευθύνεται η πανδημία, ή αν ακόμα κι όπως αναφέραμε στην αρχή η εταιρία αποφάσισε να τραβήξει πόρους από άλλα παιχνίδια της για να επικεντρωθεί σε μελλοντικούς της τίτλους, αυτό δεν το γνωρίζουμε. Αυτό που ελπίζουμε όμως, είναι ότι γενικά, κάποια στιγμή, η κατάσταση που επικρατεί αυτόν τον καιρό στη gaming βιομηχανία να αλλάξει, και να σταματήσουν projects και παιχνίδια να ακυρώνονται από το στάδιο ανάπτυξής τους ή να βγαίνουν σε “πρόωρη συνταξιοδότηση”, γιατί, κακά τα ψέματα, έχουμε “χάσει” και μερικά πολύ αξιόλογα παιχνίδια.