Μερικοί υποστηρίζουν ότι αν κάτι αρχίσει στραβά, τότε στραβή θα είναι και η συνέχεια του.
Και μάλλον, στην περίπτωση του Anthem, αυτό φαίνεται να ισχύει απόλυτα. Μιας και τα προβλήματα και οι αρνητικές αντιδράσεις των παιχτών μοιάζει να μην έχουν τελειωμό.
Το περίεργο αυτή τη φορά είναι ότι το πρόβλημα δημιουργήθηκε, όταν η BioWare διόρθωσε ένα άλλο πρόβλημα (bug).
Αλλά, ας πάρουμε λίγο τα πράγματα από την αρχή.
Πριν μερικές μέρες, οι παίχτες παρατήρησαν, με μεγάλη τους χαρά, ότι ο αριθμός των αντικειμένων που τους δίνονταν σαν rewards ήταν αρκετά αυξημένος. Δυστυχώς όμως η χαρά τους δεν κράτησε για πολύ, μιας και η BioWare αυτή την αύξηση την αναγνώρισε σαν bug και έτσι μέσα σε λίγες μέρες το διόρθωσε και επανέφερε τους αρχικούς αριθμούς.
Αυτό βέβαια, δεν βρήκε σύμφωνους όλους τους παίχτες, καθώς οι περισσότεροι από αυτούς είναι της άποψης ότι το loot system του παιχνιδιού είναι αρκετά κακό. Τόσο κακό που μερικές φορές ακόμα και τα Legendary Items, λόγο των τυχαίων στατιστικών που έχουν, τους είναι άχρηστα.
Επιπλέον, αρκετοί θεωρούν ότι το farm που πρέπει να γίνει έτσι ώστε να μπορέσει κανείς να φτάσει σε επίπεδο για να κάνει κάτι πιο δύσκολο είναι αρκετά χρονοβόρο, αφού η δυσκολία στο Grandmaster 2 και Grandmaster 3 είναι αρκετά δυσανάλογη (τα επίπεδα ζημιάς και ζωής που έχουν οι αντίπαλοι).
Έτσι λοιπόν, αρκετοί από τους παίχτες άρχισαν να εκφράζουν δημόσια τη δυσαρέσκεια τούς. Με μερικούς μάλιστα να προτείνουν αρκετά ενδιαφέρουσες ιδέες, με σκοπό να αναγκάσουν την BioWare να αυξήσει την συχνότητα των αντικειμένων. Όπως για παράδειγμα αυτή του χρήστη «Afinda», στο reddit, ο οποίος προτείνει μια μορφή μποϊκοτάζ στο παιχνίδι, με το να σταματήσουν να παίζουν το Anthem οι παίχτες για μια βδομάδα.
Το μόνο σίγουρο είναι ότι, ακόμα και αν λυθεί αυτό το πρόβλημα, που εμφανίστηκε από το πουθενά, είναι θέμα χρόνου, μέχρι να έρθει στην επιφάνεια κάτι άλλο. Μεταξύ μας πάντως, οι παίχτες του Anthem δεν φαίνεται να είναι και πολύ ανεκτικοί πλέον και μάλλον θα αρχίσουν να γκρινιάζουν με το παραμικρό.