Εδώ και λίγο καιρό είχε δημιουργηθεί μία σύγχυση γύρω απ’ το όνομα της Ubisoft καθώς την περασμένη εβδομάδα ένα επίμαχο tweet έδινε την εντύπωση στο κοινό πως η γαλλική εταιρεία θα προχωρούσε σε shut down όλων των ανενεργών λογαριασμών.
UBISOFT closes your account if you haven’t logged in for some time.
— AntiDRM???? (@PC_enjoyer) July 19, 2023
You will lose all your games purchased forever. pic.twitter.com/exC78bUt93
Έτσι έσπευσαν οι ίδιοι οι ιθύνοντες να διευκρινίσουν το ζήτημα ώστε να εξαλειφθεί κάθε αγωνία και άγχος που είχε δημιουργηθεί στο πολυάριθμο κοινό της εταιρείας. Πιο συγκεκριμένα λοιπόν μέσω ενός mail προς τo IGN, η Ubisoft τόνισε πως πρέπει νόμιμα να κλείσει τους ανενεργούς λογαριασμούς, εν τούτοις όμως αυτή της η πρόθεση δεν θα ισχύσει για λογαριασμούς που έχουν προβεί σε άμεσες αγορές ή που σχετίζονται έμμεσα με αυτές.
Οι λογαριασμοί που περιλαμβάνουν αγορασμένα παιχνίδια για PC δεν είναι κατάλληλοι για διαγραφή. Στην πράξη, από σήμερα, δεν έχουμε διαγράψει ποτέ λογαριασμούς που ήταν ανενεργοί για λιγότερο από 4 χρόνια.
Επιπλέον οι υπεύθυνοι εξήγησαν ότι η Ubisoft έχει προβεί σε αφαίρεση αρκετών ανενεργών λογαριασμών εδώ και πολλά χρόνια, επειδή οι νόμοι GDPR της ΕΕ ορίζουν με σαφήνεια τι μπορούν οι εταιρείες να αποθηκεύουν σε σχέση με τα προσωπικά δεδομένα καθώς και το χρονικό διάστημα εντός του οποίου μπορούν να συλλέγουν δεδομένα για τους χρήστες τους.
Τέλος τονίστηκαν αναλυτικά τα κριτήρια ώστε ένα account να διαγραφεί οριστικά ή όχι:
- Η ‘’παικτική’’ δραστηριότητα του λογαριασμού από τη δημιουργία του.
- Οι βιβλιοθήκες του λογαριασμού: οι λογαριασμοί που περιλαμβάνουν αγορασμένα PC games δεν είναι κατάλληλοι για διαγραφή.
- Η διάρκεια αδράνειας του λογαριασμού, δηλαδή η τελευταία σύνδεση στο σύστημα (συμπεριλαμβανομένων των παιχνιδιών της Ubisoft στο Steam και σε άλλες πλατφόρμες)
- Η ύπαρξη ενεργής συνδρομής συνδεδεμένης με τον λογαριασμό.
Διαβάστε ακόμη:
Ανακοινώθηκε η νέα εμφάνιση του PS5 με θέμα το Marvel’s Spider-Man 2
Σχόλια 1