Όπως είναι λογικό, όλα τα παιχνίδια, ειδικά στην αρχή της λειτουργίας τους, έχουνε ακόμα ορισμένα προβλήματα (άλλα μικρά και άλλα πιο σοβαρά), που έχουν σαν αποτέλεσμα να δυσκολεύουν αρκετά τους παίχτες, χαλώντας έτσι την εμπειρία που μπορεί να έχουν. Πόσο μάλλον δε, όταν μιλάμε για παιχνίδια που ακόμα βρίσκονται σε δοκιμαστικό στάδιο, ή όπως αλλιώς το γνωρίζουμε, σε Beta μορφή.
Εξαίρεση λοιπόν δεν θα αποτελούσε ούτε και το Counter Strike 2 της Valve, με τους παίχτες να έρχονται αντιμέτωποι με ένα νέο πρόβλημα του παιχνιδιού. Πιο συγκεκριμένα, σε αρκετά παιχνίδια, οι παίκτες αντιμετωπίζουν το ragdoll, ένα πρόβλημα με τα γραφικά του CS 2 που καταστρέφει τελείως τα καρέ στο παιχνίδι.
Σε μια ανάρτηση του, ένας χρήστης στο Reddit έδειξε στην κοινότητα του παιχνιδιού πώς το φαινόμενο του ragdoll, που έχουμε συναντήσει σε αρκετά ακόμα παιχνίδια, κατέστρεψε τα καρέ όλου του σέρβερ και κατά συνέπεια το παιχνίδι γενικότερα.
Ο εν λόγω χρήστης εξήγησε ότι όταν συμβαίνει αυτό το φαινόμενο, τα fps όλων των παικτών πέφτουν κατακόρυφα στα 25 fps μέχρι το τέλος του γύρου, κάνοντας το παιχνίδι αδύνατον να παιχτεί. Κάτι το οποίο μεταφράζεται πώς αν αυτό γίνεται σε κάθε γύρο, τότε ματς είναι απογοητευτικό και δεν μπορεί να συνεχιστεί, οδηγώντας στο μονόδρομο του QUIT Game με ό,τι συνέπεια κι αν έχει αυτό (π.χ. αφαίρεση πόντων από τα rank games).
Βέβαια, για να πούμε και του στραβού το δίκιο, οι δοκιμαστικές περίοδοι στα παιχνίδια, έχουν αυτό ακριβώς τον σκοπό. Να βρεθούν δηλαδή οι ατέλειες του εκάστοτε παιχνιδιού και να μπορέσουν οι δημιουργοί του να τις διορθώσουν για να είναι έτοιμο και άρτιο, όταν αυτό κυκλοφορήσει επίσημα. Μάλιστα, η Valve το πήγε κι ένα βήμα παρακάτω, μιας και στα τέλη του Αυγούστου, όπως σας είχαμε ενημερώσει, έστειλε μαζικά προσκλήσεις σε παίχτες, με σκοπό να φέρει το παιχνίδι και τους σέρβερς του στα όριά τους.
Και εννοείται φυσικά πως αυτό είναι μόνο ένα από τις διορθώσεις που ανακάλυψαν ότι πρέπει να γίνουν για το CS 2. Η Valve πάντως έχει δείξει, τουλάχιστον αναφορικά με το Counter Strike 2, πως αναλαμβάνει άμεσα δράση, με τους προγραμματιστές της να βρίσκουν αρκετά γρήγορα λύση σε αυτά τα μικροπροβλήματα.
Μην ξεχνάμε πως μιλάμε για την συνέχεια ίσως του πιο γνωστού παιχνιδιού στην ιστορία της σύγχρονης Gaming Βιομηχανίας, οπότε μπορείτε να καταλάβετε πως όταν κυκλοφορήσει, θεωρητικά μέσα στον Σεπτέμβριο, πρόκειται να γίνει χαμός, άρα λοιπόν θα πρέπει να είναι άξιο των απαιτήσεων και των παιχτών, αλλά και του προκατόχου του.
Διαβάστε ακόμη:
Σχόλια 4