Το Rust, το competitive online multiplayer survival παιχνίδι της Facepunch Studios, που πρωτοεμφανίστηκε σε Early Access μορφή για PC το 2013, θα κάνει την εμφάνιση του και για κονσόλες, με την βοήθεια της Double Eleven, στις 21 Μάϊου, 2021.
Τα νέα αυτά, τα μάθαμε από ένα νέο trailer, αλλά και ένα post στο blog του Rust, από την Double Eleven που μας εξηγεί τις διάφορες που θα υπάρχουν μεταξύ της έκδοσης των PC και του Rust Console Edition.
Αν και η έκδοση των κόνσολων έχει βασιστεί στην έκδοση του PC, έχει σχεδιαστεί και βελτιστοποιηθεί για μια εντελώς ξεχωριστή και μοναδική εμπειρία στις κονσόλες.
Η Double Eleven βρισκόταν σε στενή επαφή με την Facepunch, από το 2016, σχετικά με την ιδέα της δημιουργίας της έκδοσης της κονσόλας και οι ομάδες γνώριζαν από νωρίς ότι τα δύο παιχνίδια θα πρέπει να βρίσκονται σε ξεχωριστά σύμπαντα, δεδομένου ότι η έκδοση PC μπορεί να επεκταθεί όπως έπρεπε. “Η απόδοση είναι ανάλογη με το πόσο οι παίχτες συνεχίσουν να αναβαθμίζουν το υλικό τους, ενώ οι κονσόλες από την άλλη πλευρά διαθέτουν περιορισμένους πόρους που πρέπει να διαχειρίζονται στενότερα”, ήταν μερικά από τα σχόλια της εταιρίας.
Η απόδοση ήταν η «μεγαλύτερη και πιο απαιτητική πρόκληση της ομάδας» και η Double Eleven χρειάστηκε να «διαχωρίσει και να ξαναγράψει μεγάλα κομμάτια του engine subsystem εντός της Unity» για να φτάσει στα πρότυπα.
Οι χρόνοι φόρτωσης ήταν επίσης ένα μεγάλο ζήτημα και η ομάδα εξήγησε πώς οι αρχικοί χρόνοι φόρτωσης χρειάστηκαν έως και 45 λεπτά για να διαβάσουν και να αποσυμπιέσουν τον χάρτη και τα στοιχεία του στη μνήμη. Εφαρμόζοντας ένα νέο σύστημα bootstrap που θα επέτρεπε την ταυτόχρονη φόρτωση πολλαπλών σκηνών του Unity και πακέτων στοιχείων, το παιχνίδι φορτώνει τώρα “σε περίπου ένα λεπτό.”
Η ομάδα αποφάσισε επίσης να επιλέξει ένα σημείο στη βάση του κώδικα της Facepunch, που χρησίμευσε ως ένα καλό θεμέλιο και αποφάσισε ότι θα αναδημιουργήσει μερικά από τα πιο προηγμένα χαρακτηριστικά, μόλις δημιουργηθεί μια σταθερή βάση πάνω στην οποία θα χτιστεί το παιχνίδι.
Αυτό σημαίνει ότι το Rust Console Edition θα ακολουθήσει το δικό του χρονοδιάγραμμα για τις ενημερώσεις, που διαφέρει από την έκδοση του υπολογιστή, που θα “παρέχει μια βέλτιστη εμπειρία στον παίκτη, ενώ θα εισάγει σταδιακά τους παίκτες στο τεράστιο περιεχόμενο που κάνει το Rust μια απίστευτη εμπειρία.”
Αν και η Double Eleven δεν είναι ακόμα έτοιμή να αποκαλύψει το roadmap, μας υποσχέθηκαν ότι θα αποκαλύψουν περισσότερα όσο πλησιάζουμε την κυκλοφορία του παιχνιδιού.
Επίσης, το Rust Console Edition θα αποκτήσει μια Deluxe και Ultimate Edition, η οποία θα περιλαμβάνει Beta access τον Απρίλιο του 2021, πρόωρη πρόσβαση 3 ημερών και πολλά άλλα.