Πριν λίγες μέρες, ένα υψηλόβαθμο στέλεχος της CD Projekt Red έκανε ένα αρκετά καυστικό σχόλιο για την Ubisoft και την αποτυχία της να παρέχει στους παίχτες του Skull and Bones μια εμπειρία ανάλογη ενός “ΑΑΑ” παιχνιδιού.
Όταν το Skull and Bones ήταν ακόμη στην Beta έκδοση του, ο CEO της Ubisoft, Yves Guillemot, προσπάθησε να δικαιολογήσει την τιμή των 70 ευρώ του παιχνιδιού, χαρακτηρίζοντας το σαν ένα “AAAA” παιχνίδι, κάτι με το οποίο οι παίκτες που συμμετείχαν στην beta έκδοση διαφώνησαν έντονα.
Σε ένα πρόσφατο Q&A της CD Projekt Red στο οποίο συμμετείχε και η Karolina Gnaś, ένα υψηλόβαθμο στέλεχος του studio, ρωτήθηκε μεταξύ σοβαρού και αστείου, κατά πόσο το studio έχει ξανασκεφτεί την “μόνο AAA games” πολιτική του, με την ερώτηση φυσικά ορμώμενη από τα σχόλια του CEO της Ubisoft, με την Karolina Gnaś να απαντάει “Τα δικά μας παιχνίδια θα είναι AAAAA”.
Ανεξάρτητα πάντως με το τι λέει η Gnaś, είναι γεγονός πως το Skull and Bones δεν κατάφερε να πιάσει ούτε στο ελάχιστο τις προσδοκίες που είχε για αυτό η Ubisoft. Με ένα κάκιστο ξεκίνημα, με τους περισσότερους παίχτες να χαρακτηρίζουν το περιεχόμενό του απλά ως βαρετό και επαναλαμβανόμενο. Και παρά τις όποιες προσπάθειες έκανε η Ubisoft, κυρίως με την προσθήκη της πρώτης σεζόν του παιχνιδιού, για να γυρίσει την κατάσταση, δυστυχώς οι παίχτες είχαν ήδη βγάλει το πόρισμά τους για το παιχνίδι. Πλέον, όχι μόνο ως ΑΑΑΑ παιχνίδι δεν μπορεί να χαρακτηριστεί, παρά των εντυπωσιακών γραφικών του (που είναι και τα μόνα που το σώζουν από το απόλυτο φιάσκο), αλλά μάλλον θεωρείται ως το μεγαλύτερο “flop” του 2024. Και δεν έχει κλείσει καλά καλά ο Απρίλιος ακόμα.
Διαβάστε ακόμη:
Έκλεισαν οι Online servers για το Wii U και το 3DS
Το Fallout 4 επιστρέφει με update για την νέα γενιά κονσολών