Θέλοντας να ευχαριστήσει το κοινό της για την στήριξη και αγάπη που έχει δείξει όλα αυτά τα χρόνια στους τίτλους της, η Naughty Dog κυκλοφόρησε ένα ντοκιμαντέρ το οποίο αφορά τη δημιουργία του The Last of Us Part II. Ένα ντοκιμαντέρ το οποίο ξεκίνησε να υλοποιείται πίσω στο 2016, όμως “πάγωσε” εξαιτίας του Covid, για αυτό και καθυστέρησε τόσο να ολοκληρωθεί.
Μέσα από το ντοκιμαντέρ αυτό, το οποίο έγινε διαθέσιμο προς όλους μέσω της πλατφόρμας του YouTube, ήρθαν στο προσκήνιο αρκετές άγνωστες πληροφορίες, που αφορούσαν την δημιουργία ενός παιχνιδιού το οποίο έμελλε τελικά να γίνει ένα εκ των πιο γνωστών παιχνιδιών της gaming ιστορίας.
Κάτι το οποίο ίσως και να μην κατάφερνε, αν τα πράγματα ακολουθούσαν το αρχικό σκεπτικό των δημιουργών του, οι οποίοι το προόριζαν για έναν τίτλο τύπου…Bloodborne. Όσο περίεργο κι αν σας ακούγεται, αυτή τη χρονική στιγμή, κάτι τέτοιο.
Πιο συγκεκριμένα, ο σκηνοθέτης του τίτλου, Anthony Newman, ανέφερε χαρακτηριστικά:
Στους πρώτους τέσσερις ή πέντε μήνες, το παιχνίδι ήταν στην πραγματικότητα ένας ανοιχτός κόσμος εμπνευσμένος από το Bloodborne. Ήταν καθαρά επικεντρωμένο στη μάχη σώμα με σώμα, και στηριζόταν πολύ στην σωματική επαφή.
Κάτι το οποίο επιβεβαίωσε και η σχεδιάστρια του παιχνιδιού, Emilia Schatz, η οποία συμπλήρωσε τις παραπάνω δηλώσεις λέγοντας:
Δεν ήταν μόνο η μάχη σώμα με σώμα. Εξετάζαμε επίσης τη δομή της διάταξης. Το Bloodborne είχε έναν πολύ ανοιχτό χώρο που γινόταν όλο και μεγαλύτερος όσο εξερευνούσες. Μου αρέσει πολύ αυτό το συναίσθημα που νιώθεις ότι κυριαρχείς στον κόσμο. Αρχίζει να γίνεται σχεδόν ένας χαρακτήρας στο ίδιο το παιχνίδι. Και αυτό ήταν επίσης κάτι που κοιτάζαμε.
Τελικά όμως, όσο περισσότερο προχωρούσαν με την ανάπτυξή του, τόσο και δεν τους “κολλούσε” το αποτέλεσμα που έβλεπαν να δημιουργείται. Έτσι λοιπόν, αποφάσισαν να πατήσουν το κουμπί του “delete” και να αρχίσουν πάλι από την αρχή, καταλήγοντας τελικά στο The Last of Us Part II που όλοι (σχεδόν) γνωρίζουμε.
Πέραν όμως από την πρώιμη μορφή που είχε το παιχνίδι, έγιναν ακόμα γνωστές περισσότερες πληροφορίες, τις οποίες και μπορείτε φυσικά να μάθετε παρακολουθώντας το βίντεο. Όμως αν πρέπει να κρατήσουμε κάτι, είναι σίγουρα οι δηλώσεις που κάνει ο Neil Druckmann, creative director του παιχνιδιού, ο οποίος φανέρωσε πως η ιστορία της σειράς, τουλάχιστον στο δικό του μυαλό, δεν τελειώνει με το Part II, αλλά υπάρχουν σκέψεις και για τρίτο μέρος. Όμως μην περιμένετε ακόμα κάτι πιο επίσημο από αυτό.
Επίσης, πριν κλείσουμε, θα πρέπει να αναφέρουμε πως το ντοκιμαντέρ παρουσιάζει και μερικές δύσκολες στιγμές αναφορικά με τη δημιουργία και τους συντελεστές του παιχνιδιού, όπως για παράδειγμα τις απειλές κατά τη ζωή της ηθοποιού Laura Bailey, η οποία έδωσε την φωνή της στη χαρακτήρα της Abby Anderson (κερδίζοντας μετέπειτα βραβείο BAFTA για τον συγκεκριμένο ρόλο).
Διαβάστε ακόμη:
Ο Bruce Lee επιστρέφει για άλλη μια φορά στο Naraka: Bladepoint
Σχόλια 4