Σχεδόν δύο χρόνια μετά το ρεπορτάζ που κατηγόρησε τον συνιδρυτή της Fullbright, Steve Gaynor, για τη δημιουργία μιας τοξικής και επιθετικής ατμόσφαιρας στο στούντιο, έγινε γνωστό πως το στούντιο δεν συνεχίζει πλέον την ανάπτυξη του παιχνιδιού Open Roads, όπως ανακοινώθηκε επίσημα.
Ο Gaynor, ο οποίος αναχώρησε από τη θέση της διοίκησης για να αναλάβει αποκλειστικά έναν ρόλο συγγραφέα το 2021, λίγο πριν τη δημοσίευση του αρχικού δημοσιεύματος από το Polygon, δημοσίευσε ένα άρθρο στο blog του την Παρασκευή 12 Μαΐου.
Στο άρθρο του, ο Gaynor αναφέρει ότι χρησιμοποίησε τα δύο τελευταία χρόνια για να “αναθεωρήσει και να αναλογιστεί” την εργασιακή του σχέση με την ομάδα της Fullbright. Ωστόσο, ανακοινώνει επίσης ότι το στούντιο δεν θα συνεχίσει πλέον την ανάπτυξη και την αντιπροσώπευση του παιχνιδιού Open Roads, με την εκδοτική εταιρεία Annapurna Interactive να αναλαμβάνει την εξωτερική πλευρά του μάρκετινγκ.
Ωστόσο, η ανάρτηση του Gaynor δεν διευκρινίζει πλήρως τις λεπτομέρειες γύρω από τον «χωρισμό», οπότε δεν γνωρίζουμε εάν αυτή η αλλαγή έγινε με συναινετικό τρόπο ή αν αποφασίστηκε από μία από τις δύο πλευρές.
Η Fullbright δεν θεωρεί πλέον πως είναι δική της ευθύνη να εκπροσωπεί δημόσια το Open Roads στο μέλλον. Στην κυκλοφορία του παιχνιδιού, θα αναφέρεται ως “Η Ομάδα του Open Roads” και δεν θα υπάρξουν περαιτέρω αναφορές εδώ.
Ο Gaynor αναφέρει πως ήταν “ανικανοποίητος” με τον διοικητικό του ρόλο και παραδέχεται ότι αυτό επηρέασε τον τρόπο που συμπεριφερόταν προς τους υπαλλήλους στη Fullbright. Παρά ταύτα, συνεχίζει να εργάζεται σε ένα προσωπικό έργο υπό την ονομασία της εταιρείας.
Διαβάστε ακόμη:
Πολλαπλές απολύσεις στην Deviation Games
Μόνο οι πιο ενεργοί παίχτες της κοινότητας του CS:GO θα δοκιμάσουν το Counter-Strike 2
Σχόλια 2