Τον τελευταίο καιρό βλέπουμε όλο και περισσότερα παιχνίδια να έχουν ως απαραίτητη προϋπόθεση το να είσαι Online και συνδεδεμένος στο Internet για να μπορέσεις να παίξεις. Και φυσικά δεν μιλάμε για τα multiplayer παιχνίδια άλλα για τα solo ή ακόμα και για τα co-op παιχνίδια που έχουμε την επιλογή να παίξουμε και μόνοι μας. Κάτι το οποίο έχει φέρει ένα αρνητικό σύννεφο πάνω από την gaming κοινότητα.
Ένα από αυτά τα παιχνίδια είναι και το νεοφερμένο Payday 3, όπου μετά από παράπονα της κοινότητας των παιχτών, το studio πίσω από το παιχνίδι, η Starbreeze, διερευνά τη δυνατότητα κατάργησης της απαίτησης του παιχνιδιού να είναι πάντα online, ειδικότερα μετά από τα προβλήματα που εμφανιστήκαν στους servers.
Το παιχνίδι αυτή τη στιγμή έχει «κυρίως αρνητικές» κριτικές στο Steam, λόγω προβλημάτων που έχουν οι παίκτες να συνδεθούν με τους servers.
Παρόλο που το Payday 3 είναι ένα team based online game, είναι δυνατό να παίξετε σόλο με AI bots ως συμπαίκτες. Ωστόσο, δεδομένου ότι το παιχνίδι απαιτεί από τους παίκτες να είναι πάντα συνδεδεμένοι σε έναν server, τα προβλήματα του παιχνιδιού εμποδίζουν επίσης αυτήν την επιλογή.
Η Starbreeze έχει προσπαθήσει να βελτιώσει τη συνδεσιμότητα των διακομιστών και το matchmaking, αλλά το στούντιο δημοσίευσε τώρα μια δήλωση λέγοντας ότι εξετάζει την κατάργηση ή τη μείωση της απαίτησης να είστε πάντα στο internet.
To matchmaking του Payday 3 δεν έχει αποδώσει όπως είχε στις δόκιμες και όπως αναμενόταν.
Το Matchmaking software αντιμετώπισε ένα απρόβλεπτο σφάλμα, το οποίο το έκανε να μην μπορεί να χειριστεί το μαζικό influx των παικτών. Το ζήτημα προκάλεσε μια ανεπανόρθωτη κατάσταση για τους third-party matchmaking συνεργάτες της Starbreeze.
Μια νέα έκδοση του λογισμικού matchmaking server αναπτύχθηκε σταδιακά σε όλες τις περιοχές με αποτέλεσμα βελτιωμένη απόδοση. Ωστόσο, ένα software update που έγινε από τους συνεργάτες μας αργά την Κυριακή εισήγαγε και πάλι αστάθεια στην υποδομή του matchmaking. Ο συνεργάτης συνεχίζει να εργάζεται για τη βελτίωση και τη σταθεροποίηση των online systems του Payday 3.
Το εν λόγω ζήτημα δεν εμφανίστηκε κατά τη διάρκεια των Technical Betas ή του Early Access, λόγω της ιδιαιτερότητας του rapid user influx και του load-balancing. Η Starbreeze αξιολογεί επί του παρόντος όλες τις επιλογές, τόσο βραχυπρόθεσμες όσο και μακροπρόθεσμες.
Βραχυπρόθεσμα, αυτό σημαίνει ότι η εστίαση της Starbreeze είναι να εξασφαλίσει την εμπειρία του παίκτη. Μακροπρόθεσμα, αυτό σημαίνει την αξιολόγηση ενός νέου συνεργάτη για τα matchmaking services και τη μείωση της εξάρτησης του Payday 3 από τις διαδικτυακές υπηρεσίες.
Διαβάστε ακόμη:
Cuphead: Νέο update μόνο για Xbox και PC με αρκετό παρασκηνιακό περιεχόμενο
Το Nintendo Switch θα έχει την τιμητική του κατά την κυκλοφορία του EA Sports FC 24
Σχόλια 1