Απ’ τις πιο αναμενόμενες κυκλοφορίες του 2022 (αν όχι η πιο αναμενόμενη) ήταν αυτή του Elden Ring. Οι παίκτες στο σύνολό τους περίμεναν ώστε να απολαύσουν ένα επικό souls παιχνίδι που θα τους χάριζε αμέτρητες ώρες μάχης και περιπέτειας μέσα σ’ ένα εντυπωσιακό universe.
Απ’ τις 25 Φεβρουαρίου λοιπόν, όταν και κατέφθασε, μέχρι και σήμερα το Elden Ring έχει σαρώσει τα πάντα στο διάβα του, τόσο σε πωλήσεις και αριθμούς όσο και κριτικές. Ήδη πολλοί μιλούν για τον κορυφαίο τίτλο της χρονιάς παρόλο που ακόμα είναι πολύ νωρίς.
Με τα αναβαθμισμένα του graphics και mechanics καθώς και τα combat skills, το παιχνίδι διατηρεί την dark ατμόσφαιρα των souls games και παράλληλα το insane επίπεδό του, όπως και οι προκάτοχοί του, τα Dark Souls και το Bloodborne.
Ο κοινός παρονομαστής των τίτλων αυτών δεν είναι άλλος απ’ την FromSoftware, την ιαπωνική εταιρεία ανάπτυξης βιντεοπαιχνιδιών που έχει χαρίσει μοναδικά games στους παίκτες όλα αυτά τα χρόνια. Εξαιτίας όμως της πρόσφατης κυκλοφορίας του Elden Ring, μίλησε και ο game designer του, Hidetaka Miyazaki, τονίζοντας το κύριο χαρακτηριστικό της FromSoftware, που δεν είναι άλλο απ’ το επίπεδο δυσκολίας.
Πάντα ψάχνουμε να βελτιωνόμαστε, αλλά ειδικά στα παιχνίδια μας, οι δυσκολίες είναι αυτές που δίνουν νόημα στην εμπειρία. Οπότε δεν είναι κάτι που είμαστε διατεθειμένοι να εγκαταλείψουμε αυτή τη στιγμή. Είναι η ταυτότητά μας.
Δεν υπήρξα ποτέ πολύ ικανός παίκτης. Πεθαίνω πολύ. Λοιπόν, στη δουλειά μου, θέλω να απαντήσω στην ερώτηση: Αν ο θάνατος είναι κάτι περισσότερο από ένα σημάδι αποτυχίας, πώς να του δώσω νόημα; Πώς μπορώ να κάνω τον θάνατο απολαυστικό;
Ζητώ συγγνώμη από οποιονδήποτε πιστεύει ότι υπάρχουν πάρα πολλά που καλείται να ξεπεράσει στα παιχνίδια μου. Θέλω μόνο όσο το δυνατόν περισσότεροι παίκτες να βιώσουν τη χαρά που προέρχεται από την υπέρβαση των δυσκολιών.
Με τις δηλώσεις του αυτές, ο Miyazaki διευκρινίζει την αγάπη της εταιρείας αλλά και του ίδιου για μεγάλες και σημαντικές δυσκολίες στα παιχνίδια τους. Στοιχείο που φυσικά δεν μπορούσε να λείψει απ’ τον πιο πρόσφατο και ίσως πιο πετυχημένο τίτλο τους, το Elden Ring.