Και ενώ όλα έδειχναν πως η εκκίνηση του Diablo II: Resurrected θα ήταν, το λιγότερο, ομαλή, σύμφωνα και με τα όσα είχαμε δει από τις δοκιμαστικές περιόδους του, η Blizzard ήρθε και μας χτύπησε κατακούτελα με μια δόση νοσταλγίας. Αλλά όχι αυτή του gameplay που θα περίμενε κανείς.
Αυτή τη φορά το remake του Diablo II μας έφερε στο μυαλό μνήμες που οι περισσότεροι από εμάς είχαμε θάψει για τα καλά στα άδυτα του εγκεφάλου μας. Μνήμες που αφορούσαν το Diablo III και την δικιά του εκκίνηση, η οποία δυστυχώς, έχει χαρακτηριστεί ως μία από τις χειρότερες στην gaming βιομηχανία, λόγω των πολλών τεχνικών προβλημάτων που την συνόδευε.
Κάτι που όμως, ευτυχώς, δεν έγινε σε τέτοιο βαθμό στο νέο Diablo II. Ή τουλάχιστον δεν το άφησε να εξελιχθεί σε τέτοιο βαθμό η ίδια η εταιρία, γνωρίζοντας μάλλον το τι θα επακολουθούσε αν το άφηνε ανεξέλεγκτο.
Και για να καταλάβετε τι εννοούμε και όσοι δεν προσπαθήσατε να παίξετε το παιχνίδι με το που έγινε διαθέσιμο, με απλά λόγια, ακόμα και να θέλατε, το πιο πιθανό είναι να μην μπορούσατε να το κάνετε. Αφού τις πρώτες ώρες της κυκλοφορίας του παιχνιδιού, παρατηρήθηκαν αρκετά προβλήματα συνδεσιμότητας. Ο λόγος για αυτό, σύμφωνα πάντα με την Blizzard και τον Rob Fergusson (επικεφαλής του franchise του τίτλου της Blizzard), ήταν ο όγκος του κόσμου, που ήθελε να μπει στο παιχνίδι και να παίξει, όπου ήταν αρκετά μεγάλος. Έτσι δημιουργήθηκε θέμα με τους servers, καθώς δεν μπορούσαν να αντέξουν τόσους παίχτες, με αποτέλεσμα να “κλατάρουν”.
Πάντως, η Blizzard, ανακοίνωσε πως τα τεχνικά προβλήματα που υπήρξαν τις πρώτες ώρες του παιχνιδιού έχουν πλέον αποκατασταθεί και το πρόβλημα που υπήρχε με τους χαρακτήρες, με μερικούς παίχτες να μην μπορούν καν να δουν τους χαρακτήρες τους, έχει πλέον επιλυθεί, όμως για καλό και για κακό και για να μην έχουμε πάλι το “φαινόμενο Diablo III”, θα συνεχίσουν να ελέγχουν το όλο θέμα, αφού μέσα στο Σαββατοκύριακο αναμένουν ακόμα περισσότερους παίχτες.