Σύμφωνα με τον CEO της EA, Andrew Wilson, σε συνέντευξη που έδωσε στο GameDaily, ο βασικός λόγος που απέτυχε το Anthem, ήταν ότι δεν κατάφερε να ικανοποιήσει τις απαιτήσεις των παιχτών, σχετικά με το μέγεθος της ιστορίας του παιχνιδιού.
Ο Wilson λοιπόν ανέφερε ότι, υπάρχουν 2 μεγάλες κατηγορίες παιχτών στο παιχνίδι της BioWare. Η πρώτη είναι αυτή που ήθελε το Anthem να βασίζεται μόνο στην ιστορία του και η άλλη κατηγορία που ήθελε ακριβώς το αντίθετο.
Και στην προσπάθεια της εταιρίας να ικανοποιήσει και τις δύο κατηγορίες, κάπου «χάθηκε η μπάλα».
Γιατί οι μεν που ήθελαν 100 ώρες παιχνιδιού, βασισμένο αποκλειστικά στην ιστορία, δεν το είχαν, όπως και οι δε ακριβώς το αντίθετο.
Το πρόβλημα φαίνεται να ξεκινάει από πριν την κυκλοφορία του παιχνιδιού, όταν η εταιρία παραγωγής δήλωνε, ότι έχουν επίγνωση του συγκεκριμένου θέματος, και όπως είπαμε και πριν, προσπαθώντας να ικανοποιήσουν και τις δύο μεριές, ουσιαστικά τις «ανάγκασαν» να πρέπει να συνεργαστούν (κάπου μετά τις 40 ώρες ιστορίας του παιχνιδιού), με σκοπό να μπορούν να πάνε παρακάτω.
Ο Wilson όμως, παρά τα αρκετά προβλήματα που έχει μέσα το παιχνίδι, παρά τα χιλιάδες παράπονα που λαμβάνουν καθημερινά από τους παίχτες, παρά το γεγονός ότι αρκετοί προγραμματιστές μεταφέρθηκαν σε άλλα projects της εταιρίας, παρά την απουσία του παιχνιδιού από την E3 που προκάλεσε πολλά ερωτήματα σχετικά με το μέλλον του παιχνιδιού, παρά, παρά, παρά, συνεχίζει να πιστεύει και να στηρίζει το Anthem, θεωρώντας ότι κάποια στιγμή στο μέλλον, τα άτομα που δουλεύουν πάνω στην ανάπτυξη του παιχνιδιού θα επανέλθουν δυναμικά, προσφέροντας στους παίχτες κάτι τελείως καινούριο και καινοτόμο.
Από την άλλη, οι παίχτες, όλους αυτούς τους μήνες, διαμαρτύρονται κυρίως για τα πολλά bugs, για τα loots και για πολλά άλλα, αλλά όχι και τόσο όμως για το κομμάτι της ιστορίας. Άρα λοιπόν, είτε οι υπεύθυνοι τόσο της ΕΑ αλλά και της BioWare, δεν έχουν ιδέα για το τι πάει λάθος, είτε απλά αρνούνται να δουν την, κατά πολλούς, αλήθεια, ότι το Anthem είναι απλά ένα μέτριο παιχνίδι που δεν κατάφερε ποτέ να αντεπεξέλθει στον ενθουσιασμό που δημιούργησε πριν από την κυκλοφορία του.