Μπορεί σαν τίτλος να ακούγεται λίγο υπερβολικός, όμως για μια μεγάλη μερίδα των παιχτών του Overwatch 2 ίσως να μην είναι καν κοντά σε αυτό που νιώθουν από χτες το βράδυ, όταν και η Blizzard, λίγο πολύ, έβαλε ταφόπλακα στο PvE mode του παιχνιδιού.
Αλλά όπως πάντα, ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Κι όταν λέμε αρχή, θα πάμε λίγα χρόνια πίσω, όταν η εταιρία, ανακοίνωνε το Overwatch 2, ανεβάζοντας τον δείκτη του hype “στα κόκκινα”. Κι αυτό γιατί, τότε, πλάσαρε το παιχνίδι σαν μια PvE εμπειρία (έχοντας φυσικά μέσα και το PvP κομμάτι που είχε κάνει μέχρι πρότινος γνωστό το παιχνίδι), η οποία θα έδινε στους παίχτες τη δυνατότητα να διαμορφώσουν, ανάλογα με τις προτιμήσεις τους, όλους τους γνωστούς χαρακτήρες του παιχνιδιού, με διάφορα upgrades στα skills τους. Ακόμα και ένα σύστημα από talent tree είχαν κάνει tease. Έτσι λοιπόν, πολλοί, πάρα πολλοί για την ακρίβεια, παίχτες, θεώρησαν πως έρχεται μια νέα εποχή για το Overwatch.
Περνάμε γρήγορα μερικά χρόνια, και φτάνουμε λίγους μήνες πριν, όπου το Overwatch 2, άνοιξε και επίσημα τους servers του, με πολλούς παίχτες να είναι έτοιμοι να δοκιμάσουν αυτή τη νέα PvE εμπειρία. Φευ. Αφού μετά λύπης πολλών, το PvE κομμάτι απουσίαζε ολοκληρωτικά από το παιχνίδι, αφήνοντας έτσι τους παίχτες να έχουν στα χέρια τους ένα Overwatch με λίγο καλύτερα γραφικά (και Battle Pass). Όμως η εταιρία, βλέποντας τους παίχτες να πλησιάζουν επικίνδυνα με πυρσούς και τσουγκράνες, έβγαλε κακήν κακώς πολλές ανακοινώσεις, προσπαθώντας να τους καθησυχάσει, λέγοντας πως το PvE που όλοι τους περίμεναν, εξακολουθεί να είναι το κύριο στοιχείο που θα κάνει το παιχνίδι να ξεχωρίζει, απλά θα έπρεπε να περιμένουν λίγο ακόμα μέχρι να είναι έτοιμο.
Κι αν κάτι ξέρουν να κάνουν οι παίχτες της Blizzard, αυτό είναι υπομονή. Έτσι λοιπόν, εμπιστευόμενοι τα λεγόμενα της εταιρίας, άρχισαν, όχι μόνο να κάνουν την υπομονή που τους ζητήθηκε, αλλά και να στηρίζουν το παιχνίδι, δίνοντας αρκετά λεφτά για το νέο σύστημα του Battle Pass, αλλά και στο shop του παιχνιδιού.
Όμως οι μήνες πέρναγαν και ακόμα δεν υπήρχε ούτε καν η παραμικρή υπόνοια για το PvE. Έτσι άρχισαν να δημιουργούνται και οι πρώτοι “ψίθυροι” στην κοινότητα, ότι κάτι δεν πάει καλά. Κι όμως, ακόμα και τότε, ούτε φωνή ούτε ακρόαση από την Blizzard. Κάτι το οποίο, όπως μπορείτε να καταλάβετε, έκανε ακόμα χειρότερα τα πράγματα.
Φτάνοντας λοιπόν στο σήμερα, ή για την ακρίβεια, στο χτες, όπου η εταιρία είχε προγραμματίσει ένα live stream για να ανακοινώσει το επερχόμενο roadmap του Overwatch 2. Τονίζοντας μάλιστα ότι θα μιλήσουν και συγκεκριμένα για το PvE κομμάτι.
Αυτό ήταν. Επιτέλους τόσοι μήνες υπομονής, έφταναν σιγά σιγά στο τέλος τους. Το PvE είναι πολύ κοντά. Ίσως και μέσα στην τρέχουσα σεζόν. Πανηγύρια και χαρές. Γιόρταζε όλη η κοινότητα του παιχνιδιού. Όμως η αλήθεια ήταν κάτι που τους έκανε να σταματήσουν πολύ απότομα, όπως επίσης τους έκανε να θυμηθούν κάτι πολύ βασικό.
Ότι πίσω από το παιχνίδι, παραμένει η Blizzard. Μια εταιρία η οποία τα τελευταία χρόνια (και μετά την απόκτησή της από την Activision) έχει περισσότερες ακυρώσεις σε project της, παρά νέους τίτλους. Έτσι λοιπόν, πιστή στη φήμη που έχει χτίσει τόσο καιρό η εταιρία, ανακοίνωσε πως το Hero Mode, δηλαδή αυτό το κομμάτι το οποίο τόνισαν ότι θα ήταν το ατού του Overwatch 2, τελικά τους ήταν πολύ δύσκολο στην υλοποίηση, έτσι λοιπόν αποφάσισαν να το βάλουν στην κατάψυξη, μαζί και με τις ελπίδες αρκετών παιχτών. Και φυσικά, παρά τις όποιες προσπάθειες των ανθρώπων της εταιρίας να ηρεμίσουν τα πνεύματα, λέγοντας ότι γενικά το PvE θα συνεχίσει να υπάρχει σαν στοιχείο στο παιχνίδι, απλά όχι όπως το περίμεναν οι παίχτες, η οργή των παιχτών ήταν κάτι πιο πάνω από φανερή.
Και με το δίκιο τους θα προσθέσουμε εμείς, καθώς, όπως αναφέραμε και πιο πάνω, ήταν αρκετά τα άτομα τα οποία, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, στήριξαν το παιχνίδι έμπρακτα. Οπότε είναι πολύ λογικό να σκέφτονται τώρα ότι η Blizzard απλά τους κορόιδεψε, παρουσιάζοντας τους ψεύτικα στοιχεία, ενώ στην τελική αυτό που πήραν στα χέρια τους ήταν απλά ένα patch στο Overwatch, αρχίζοντας παράλληλα να ζητάνε και την επιστροφή των χρημάτων που έδωσαν μέσα σε αυτούς τους μήνες.
Σε γενικές γραμμές, το παιχνίδι μάλλον θα χάσει αρκετούς από τους παίχτες του μέσα στο επόμενο διάστημα (αν δεν το έχει κάνει ήδη), με την εικόνα που βγαίνει προς τα έξω να είναι, δυστυχώς, αυτής μιας “μεγάλης αρπαχτής” (ούτε ο Γκάι Ρίτσι να δούλευε στην Blizzard).
Διαβάστε ακόμη:
Κυκλοφόρησε το Pixel Driver σε PlayStation και Nintendo Switch
Σχόλια 2