Πρόσφατα η Ubisoft κυκλοφόρησε το Ubisoft Connect, το οποίο το ξέραμε μέχρι τώρα ως Uplay. Θέλοντας λοιπόν να γιορτάσει την ανανέωση αυτή, δημοσίευσε κάποια βίντεο και πληροφορίες χρηστών, από τα τελευταία πέντε χρόνια.
Αυτό έγινε με τα Ubisoft Connect Wrap-Up βίντεο, τα οποία δείχνουν εμπειρίες διάφορων παιχτών, σε πάνω από 30 παιχνίδια, τα οποία τρέχουν σε 11 διαφορετικές γλώσσες, με κάθε βίντεο να περιέχει 40.000 διαφορετικές σκηνές, οι οποίες δημιουργούνται σε λιγότερο από 2 δευτερόλεπτα, με την βοήθεια της Idomoo.
Όπως έχει διαπιστωθεί, οι εταιρείες, τώρα τελευταία, δίνουν μεγαλύτερη βάση στην κοινότητα διότι βάση στατιστικής, οι πωλήσεις των εταιρειών αυξήθηκαν όταν ξεκίνησαν να δέχονται χρήστες video mails, τα οποία είχε επιμεληθεί η Idomoo, με άτομα τα οποία μοιράζονταν τις εμπειρίες τους με το εκάστοτε προϊόν.
Για την ιστορία, η Idomoo είναι partner, ο οποίος δημιουργεί εξατομικευμένα βίντεο για διάφορους πελάτες. Το Idomoo rendering engine, μπορεί να δημιουργήσει πάνω από 3.000.000 ξεχωριστά και εξατομικευμένα βίντεο σε μισή ώρα, με την εταιρεία να προσφέρει βίντεο ποιότητας που αγγίζει κινηματογραφικές παράγωγες.