Ο Robert Bowling, ο οποίος εργαζόταν στην Infinity Ward από το 2006 έως το 2012 στον ρόλο του creative strategist, ανέφερε μέσω tweet του πως κατά την δική του γνώμη, η σειρά παιχνιδιών του Call of Duty πρέπει να επανέλθει στις ρίζες που την έκαναν σπουδαία.
Για την ιστορία, ο creative strategist είναι υπεύθυνος για την βελτίωση του marketing μιας εταιρίας αλλά και τα διαφημιστικά της πλάνα. Μεταξύ άλλων, ο Bowling δήλωσε πως το σπουδαίο franchise του Call of Duty έχει απομακρυνθεί από τα χαρακτηριστικά που το έκαναν σπουδαίο, όπως είναι το core gameplay του αλλά και το feedback που αξιοποιούσε κάποτε η σειρά. Θεωρεί πως οι developers πλέον λαμβάνουν υπόψη πιο πολύ το feedback όσον αφορά τα cosmetics που βρίσκονται στο store του παιχνιδιού, πάρα το feedback για την βελτίωση ενός map. Τέλος, είπε πως οι developers του Call of Duty πρέπει να σταματήσουν να βλέπουν τους fans του ως καταναλωτές, αλλά ως μια κοινότητα.
Η αλήθεια είναι πως με την ετήσια κυκλοφορία των τίτλων του Call of Duty και την συγχώνευση τους σε ένα σύμπαν μέσω του Warzone, η ποιότητα και η ανταπόκριση από το κοινό δεν είναι και στις καλύτερες τιμές τους.