Έχοντας κλείσει τρεις βδομάδες ζωής σε closed beta, η Riot φέρνει κάποιες αλλαγές οι οποίες έχουν να κάνουν με το παιχνίδι σαν παιχνίδι, παρά στους χαρακτήρες και στο πόσο balanced είναι, χωρίς όμως να λείπουν αλλαγές και για αυτό.
Ας δούμε λοιπόν αναλυτικά παρακάτω τι αλλάζει.
Gameplay και Balance
Omen
- Η αλλαγή στον Omen αφορά το ability From The Shadows, συγκεκριμένα ο Omen γίνεται κατευθείαν vulnerable και δεν φαίνεται με πιο σκούρο χρώμα μόλις βγαίνει από το shadow form του.
- Αυτό έγινε διότι, αν κάποιος έβλεπε τον Omen την ώρα που έκανε το teleport δεν ήταν σίγουρος πότε να τον χτυπήσει για να πάρει το kill και πότε για να τον στείλει πίσω.
- Ο ακτίνα του ήχου του Omen όταν γίνεται το teleport του From The Shadows μειώθηκε σε 2250.
- Τώρα πια πρέπει να είσαι πιο κοντά στον Omen για να καταλάβεις προς τα που κάνει teleport.
Sage
- Το Barrier Orb της Sage θα κάνει spawn κομμάτι του barrier αν το υποστηρίζει το πάτωμα, αυτό σημαίνει, ότι κάποιες φορές θα γίνονται spawn 2 κομμάτια του barrier.
- Το Barrier Orb δεν μπορεί πλέον να γίνει πάνω σε μικρές γεωμετρίες, αλλά γίνεται μόνο στο πάτωμα ή πάνω σε κουτιά.
- Στην Riot αρέσει όταν χαρακτήρες συνεργάζονται και συνδυάζουν τα abilities τους (όπως οι Jett και Omen). Η αλλαγή έγινε γιατί κάποια boosts στο ύψος από το barrier που γίνονταν, γίνονταν σε σημεία που δεν θα έπρεπε να γίνονται.
Character Updates
- [Omen] Update στα visuals του.
- [Breach] Update στα visuals του.
Map Updates
- Προστέθηκαν κουρτίνες στο πάνω μέρος της διπλής πόρτας στο Haven για να μην μπορούν να δουν οι παίχτες από μια χαραμάδα, όταν έβαζε Barrier Orb η Sage και ανέβαιναν επάνω.
- Διορθώθηκε ένα πρόβλημα όταν η κάμερα του Cypher πήγαινε πάνω στα κουτιά του Haven A.
- Πολλές διορθώσεις σε διάφορες γεωμετρίες στα Haven,Blind και Split, οι οποίες έφτιαξαν πολλά exploits και έκαναν καλύτερα optimize το gameplay.
- Update κάποια materials σε Bind και Haven για να είναι πιο ομοιόμορφες οι επιφάνειες συνολικά.
- Αλλαγή στα χρώματα των Radianite crates για καλύτερα visuals.
Competitive Updates
- Προσθήκη Competitive mode και ranked matchmaking τα οποία θα γίνουν ενεργά στο κοντινό μέλλον.
Observer Mode
- Προστέθηκε “Ghost Cheat” σαν επιλογή στα custom games, με το οποίο μπορείς να πετάς στο χάρτη σε no-clip mode.
- Το HUD των abilities δεν εμφανίζεται πλέον όταν ο παίχτης μπαίνει σε drone camera ως observer.
- Όταν βγαίνει ο παίχτης από drone camera, τώρα πια τον γυρνάει στον παίχτη που παρακολουθούσε πιο πρόσφατα αν είναι διαθέσιμος.
- Αλλάζοντας players όταν κάνετε observe, πρώτα θα γίνεται κύκλος σε όλη την ομάδα του παίχτη και μετά θα πηγαίνει στην αντίπαλη.
HUD & UI
- In-Game
- Καινούργια directional damage indicator visuals.
- Καινούργια low health και low ammo visuals.
- Αφαιρέθηκαν τα character portrait από το minimap για να είναι πιο διακριτικά. Τα icons θα λάβουν κι άλλες αλλαγές στο μέλλον.
- Φαίνεται το voice activity πάνω από τα κεφάλια των allies.
- Προστέθηκε χρώμα στο spike icon πάνω από τα κεφάλια των teammates ώστε να είναι πιο εύκολο να το δεις.
- Διορθώθηκε το ultimate ability icon που έβγαινε πάνω από τους teammates το οποίο έδειχνε ότι το ultimate ability ήταν διαθέσιμο ενώ ο teammate είχε μόνο 1 ult point.
- Τα pings ξεθωριάζουν όταν υπάρχει player aim, πριν γινόταν μόνο στο κείμενο.
- Out-of-game
- Αλλαγή της θέσης του Find Match button από το social panel στο Play screen και μετονομασία του σε Start.
- Αλλαγή θέσης του Practice button από το social panel στο Play screen.
- Προσθήκη Play Again κουμπιού στο End of Game screen.
- Τα flyouts στο progression widget έγιναν clickable.
- Τα clickable targets του navigation button έγιναν ευκολότερα στο να κλικάρονται.
- Προσθήκη επιλογής για αλλαγή του minimap ώστε το starting side να είναι πάντα στην κάτω πλευρά του minimap.
- Ρυθμίσεις σε όλα τα assets του map, έτσι ώστε όταν γίνονται full fixed orientations να βάζουν τους επιτιθέμενους κάτω και τους αμυνόμενους πάνω.
- Προσθήκη hover tooltip στα thumbnails του Collection έτσι ώστε να λένε το όνομα του item.
- Ρύθμιση στην ταχύτητα του scrolling για να γίνεται πιο ομαλή στο social panel.
- Το crosshair preview στα Settings έγινε μικρότερο για να υπάρξει περισσότερος χώρος για τα controls.
Quality of Life
- Προστέθηκε επιλογή για abandon σε multiplayer Custom Game. Χρησιμοποιώντας το “Leave Match” button στο ESC menu θα σε αφήνει να βγεις τελείως από το match χωρίς κάποιο πέναλτι. Κλείνοντας το game με alt+F4 ή κλείνοντας το client θα σου δίνει την δυνατότητα να ξανακάνεις join.
- Βελτιώσεις στον ήχο του παιχνιδιού, με βάση τις αποστάσεις.
- Παίκτες που κάνουν abandon ένα matchmade game ή κάνουν dodge στο agent selection, θα δέχονται πέναλτι που θα τους εμποδίζει να κάνουν queue up για περιορισμένο χρονικό διάστημα. Όσοι το κάνουν συχνά θα έχουν ακόμα μεγαλύτερο time penalty.
- Πλέον οι Valorant παίχτες φαίνονται online στον client σε όλα τα παιχνίδια της Riot.
- Προσαρμόστηκαν τα play flow UX moving queue buttons στο lobby screen.
- Προσαρμόστηκε το social panel UX για οικονομία χώρου.
- Προσαρμόστηκε το End of Game UX για να είναι πιο καθαρά τα designs των διαφόρων widgets.
- Προσαρμόστηκε το chat disconnect error state για να γίνει λιγότερο τρομακτικό.
- Η επιλογή spawn practice bots στο shooting range άλλαξε από το F3 menu και μπήκε σε διακόπτη μέσα στο shooting range.
- Για όλα τα shotguns, μετακινήθηκε η κεντρική κουκκίδα των crosshairs για 1px προς το κέντρο της οθόνης.
Bug Fixes: In-Game
- [Phoenix] Διορθώθηκε ένα bug στο οποίο, ο Phoenix έκανε teleport πίσω στο ascender (rope ladder) αφού γινόταν respawn, αν ο Phoenix είχε πεθάνει κατά την διάρκεια του Run it Back και ήταν δεμένος με το ascender (rope ladder).
- [Phoenix] Διορθώθηκε ένα bug στο οποίο, όταν το Run It Back τελείωνε ο Phoenix δεχόταν damage στο σημείο που ήταν.
- [Viper] Διορθώθηκε η εμφάνιση του Toxic Screen έτσι ώστε να φαίνονται στο minimap τα κενά στους τοίχους.
- [Viper] Διορθώθηκε το animation του Viper, όταν έκανε cancel το Viper’s Pit.
- Δεν θα μπλέκονται τα announcements των “Spike Planted” και η ανακοίνωση του τέλους του γύρου, αφού τελειώσει ο γύρος.
- [Cypher] Διορθώθηκε ένα bug στο οποίο το Cyber Cage του Cypher, επιλεγόταν σε μεγαλύτερο range από ότι ήθελε ο παίχτης με αποτέλεσμα να γίνονται διάφορες ενέργειες, η μια πάνω στην άλλη.
- Διορθώθηκε η ανακοίνωση του Spike Carrier Killed, από το να δείχνει και το Ally Defusing.
- Διορθώθηκε ένα σπάνιο πρόβλημα στο οποίο, το όπλο αιωρούνταν μπροστά στον παίχτη.
- Διορθώθηκε ένα σπάνιο πρόβλημα στο οποίο τα third-person models, γινόντουσαν desync από τον server όταν έκαναν double tap στο defuse, με αποτέλεσμα κάποια shots να μην γίνονται register.
- Διορθώθηκε πρόβλημα στο οποίο, παίχτες με χαμηλό sensitivity στο ποντίκι, είχαν mouse movements drops.
- Διορθώθηκε ένα animation στο οποίο, όταν γινόταν cancel το plant ή το orb pickup, γινόταν λάθος το re-equip animation και φαινόταν ότι οι παίχτες έριχναν πολύ πιο γρήγορα από ότι θα έπρεπε.
- Διορθώθηκαν τα map region names κάτω από το minimap, καθώς δεν εμφανίζονταν σωστά.
- Έγινε πιο ομαλή η κίνηση όταν συγκρούονται οι παίχτες μεταξύ τους.
- Διορθώθηκε ένα bug στο οποίο, το item UI εμφανιζόταν in game και φαινόταν πως μπλόκαρε σφαίρες.
- Διορθώθηκε bug στο οποίο, το Z ping wheel δεν φαινόταν ανενεργό με αποτέλεσμα το όριο των pings να φτάνει στο όριο χρήσης όταν χρησιμοποιούνταν τα direct bound pings.
- Διορθώθηκε σπάνιο πρόβλημα στο οποίο, αν οποιαδήποτε από τις δυο ομάδες θα μπορούσε να κερδίσει, πάνω στο frame που η βόμβα γινόταν defuse, έδινε δυο πόντους για τον γύρο.
- Διορθώθηκε bug στο οποίο, το VO radial wheel πήγαινε στο όριο του όταν άνοιγε και έκλεινε πολύ γρήγορα, χωρίς να γίνει επιλογή του VO.
- Το minimap δεν θα εξαφανίζεται τυχαία για όλους κατά την διάρκεια του παιχνιδιού.
- Έγινε update στο alternate fire του Bucky και γίνεται ακαριαία το damage.
Bug Fixes: Game Client
- Διορθώθηκε πρόβλημα στο οποίο, οι παίχτες αγόραζαν items τα οποία δεν ήταν διαθέσιμα κανονικά.
- Διορθώθηκε πρόβλημα στο οποίο, οι παίχτες μπορούσαν να κάνουν equip πράγματα τα οποία δεν είχαν.
- Διορθώθηκε πρόβλημα στο οποίο, τα display settings γίνονταν re-apply όταν κάποιος έκανε join/leave το game, με αποτέλεσμα να μπαίνει σε windowed mode ή και να αλλάζει μόνο του σε τυχαίες φάσεις.
- Δεν εμφανίζεται πλέον το network stability indicator αν δεν έχει γίνει enable η ρύθμιση.
- Δεν χρειάζεται πλέον ορατότητα για να γίνει pick up το spike, αν υπάρχουν πολλοί παίχτες μπροστά.
- Διορθώθηκε πρόβλημα στο οποίο, η βόμβα δεν μπορούσε να γίνει retrieve.
- Διορθώθηκε πρόβλημα στο οποίο, οι παίχτες δεν μπορούσαν να κάνουν submit το report τους.
- Διορθώθηκαν connection issues με το voice και το text chat.
- Διορθώθηκε πρόβλημα στο οποίο το player state φαινόταν λάθος στο social panel .
- Διορθώθηκε πρόβλημα στο οποίο παίχτες δεν μπορούσαν αν κάνουν queue up αν δεν έκαναν relog.
- Διορθώθηκε πρόβλημα στο οποίο τα invitations δεν πήγαιναν στον παίχτη.
- Διορθώθηκαν τα διαφανή player card icons στα Custom Games lobbies.
- Διορθώθηκε το reset controls για το Voice Chat.
- Διορθώθηκε το voice defaulting, το οποίο ήταν σε automatic transmission για τα custom games.
- Διορθώθηκε πρόβλημα στο οποίο, το voice chat γινόταν interrupt στα Custom Game options.
- Διορθώθηκαν κάποια προβλήματα localization στα menus.