Μετά από μια επιτυχημένη open beta, στην οποία δοκίμασαν το παιχνίδι πάνω από 350,000 παίχτες μόλις σε μια εβδομάδα, με πάνω από 6 εκατομμύρια προβολές σε Twitch και YouTube, οι Cold Symmetry και Playstack, μας ανακοίνωσαν τον ερχομό του souls-like dark action-RPG, Mortal Shell, στις 18 Αυγούστου παγκοσμίως, σε ψηφιακή μορφή, για PlayStation 4, Xbox One, και PC.
Η ημερομηνία κυκλοφορίας του παιχνιδιού αποκαλύφθηκε σε ένα συναρπαστικό νέο τρέιλερ, το οποίο παρουσίασε για πρώτη φορά το ranged όπλο της Mortal Shell, το Ballistazooka.
Με δυνατότητα εκτόξευσης βαρών σιδερένιων μπουλονιών με καταστροφική ταχύτητα, το Ballistazooka είναι αρκετά ισχυρό για να ωθήσει τους εχθρούς και να τους καρφιτσώσει σε κοντινά κτίρια ή τοίχους. Το τρέιλερ προσφέρει επίσης μια νέα ματιά σε περισσότερους από τους φοβερούς αντιπάλους του παιχνιδιού, τα εκπληκτικά τοπία του και το μυστηριώδες τέταρτο Shell, Solomon, και όλα αυτά με την καταπληκτική μουσική των Rotting Christ και συγκεκριμένα το κομμάτι, Χ Ξ Σ.
Το Mortal Shell, που δημιουργήθηκε από μια μικρή και παθιασμένη ομάδα βετεράνων developer, θα κυκλοφορήσει, στα 29,99 € στο Epic Games Store, στο PlayStation Store και στο Xbox Games Store.
Η έκδοση του υπολογιστή έρχεται στο Epic Games Store ως αποκλειστική για την ώρα, ενώ μια αντίστοιχη έκδοση για το Steam θα κυκλοφορήσει αργότερα το 2021.
‘’Η κυκλοφορία του Mortal Shell παγκοσμίως είναι ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα. Η δέσμευσή μας προς τους θαυμαστές μας είναι να δημιουργήσουμε ένα soulslike παιχνίδι που να είναι αυθεντικό, ασυμβίβαστο και αδιάκοπο. Ήμασταν ταπεινά ευχαριστημένοι από τη δημοτικότητα του beta και μελετήσαμε προσεκτικά τα σχόλια που λάβαμε για να δημιουργήσουμε κάτι για το οποίο είμαστε εξαιρετικά περήφανοι”, ανέφεραν οι τέσσερις συνιδρυτές της Cold Symmetry, Andrew McLennan-Murray, Anton Gonzalez, Dmitry Parkin και Vitaly Bulgarov σε κοινή τους δήλωση.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Playstack, Harvey Elliott, πρόσθεσε:
Το Mortal Shell επιτυγχάνει ήδη το είδος των μετρήσεων πριν από την κυκλοφορία που θα κεντρίσει το ενδιαφέρον σε οποιονδήποτε εκδότη, είτε πρόκειται για indie είτε για triple-A. Είμαι χαρούμενος που το Playstack έδωσε μια εκστρατεία δημοσίευσης και μάρκετινγκ που διασφαλίζει ότι το παιχνίδι αποκτά την έκθεση και την ανταπόκριση που πραγματικά αξίζει. Περισσότερο από οτιδήποτε άλλο, δεν μπορώ να περιμένω τους θαυμαστές σε όλο τον κόσμο να το παίξουν τελικά τις 18 Αυγούστου.
“There won’t be any merriment around a bonfire here.”